Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Har hun ikke giddet å svare på om hun kommer i bursdagen til datteren min...!! Bursdag til lørdag og over en uke siden jeg sendte invitasjon.. Synes det er så utrolig lavmål og la det gå utover barna! Kjenner at hvis hun ikke kommer har jeg lyst til å bare kutte henne ut.. Det skal sies at hun "startet" krangelen og vi har ikke snakket sammen på flere uker. Jeg har alltid følt på at min søster og bror og deres barn får mer hjelp og støtte enn meg. Så føler det er litt nok nå Anonym poster: 7970831999b0f5f450ecd8121893b929
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Ring henne da vel! Anonym poster: 792abdda3f2a9960899584658a47fb31
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Sendte invitasjon i posten da? Her er det en selvfølge at besteforeldre kommer til bursdager. De vet jo når barnet har bursdag så legger ikke andre planer da. Unasett blir det prioritert.... Høres ut som et merkelig mor-datter forhold.. Anonym poster: a8f60aa9388f95efaf7df6d3229fa1fc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Sendte sms (det alle gjør i min familie til selskaper). Orker ikke å ringe henne for føler jeg på en måte har kastet ballen over til henne når jeg har invitert til bursdag - også svarer hun ikke..! Hadde faktisk vært bedre om hun sa nei:( Anonym poster: 7970831999b0f5f450ecd8121893b929
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 send en meld til å skriv. jeg sendte deg en invitasjon, men fikk ikke svar. sender en meld så jeg vet om du kommer eller ikke. fint om du svarer raskt. eller før en da. Anonym poster: 0fdd82693fb3416e6ec63fdba8daf11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå