Gå til innhold

dagens dumme dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarsel: dette handler (litt) om sex, eller mangel på sådan. Relativt kort fortalt:

Jeg har vært singel noen år, og jeg ser ikke for meg noe nytt forhold type involvere barna/samboerforhold etc.

Av de mennene jeg har møtt i åra jeg har vært singel har de fleste affærene vist seg å være uinteressante, men det er et par menn jeg har valgt å holde kontakt med det er vel sånn ca.. 4 år nå.. faktisk, begge bekjentskapene.

Den ene, Dagobert bor en halvtime unna. han skilte seg fra Blondie for noen år siden, og er desillusjonert og vil leve resten av livet som enslig, påstår han.

Vi hadde et elskerforhold, sånn vi møttes ofte et par tre kvelder i mnd og hadde sex hjemme hos meg, ikke noe følelser, ikke noe sove-sammen eller kliss, men vi har vært gode venner som kan snakke om det meste.

men så har jeg Thomas O'malley, som jeg har kjent omtrent like lenge...Han er vanskeligere å få tak i siden han bor i paris og er travelt opptatt med en jobb som tar himla mye tid, og å henge med jazzkattene ( han også singel. selvfølgelig, jeg orker ikke drama)

men ettersom tiden har gått, har han og jeg likevel kommet mye nærmere hverandre, når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester og jeg har møtt hans familie/venner etc. og selv om vi sjelden ser hverandre, jeg har heller ikke mye tid å reise på besøk, så snakker vi sammen på tlf eller mail eller sånn nesten daglig.

men det er et par mnd siden jeg har sett ham og kommer ikke til å treffe ham på en måned eller to.

Men, her kommer problemet. jeg syns det er kjipt å gå så lenge uten sex. dagobert og jeg har ikke møttes på noen mnd, mye pga jeg har følelser for thomas O. Dagobert vet hvorfor og syns det er ok, og sier at om jeg "trenger ham" er det bare å ta kontakt.

Thomas O. vet ikke om Dagobert.

Men nå de siste dagene har jeg tenkt på om jeg skal sende Dagobert en mld og spørre om han vil komme en tur. men jeg har ikke gjort det, enda.

Så, hva er best? bør jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til jeg treffer Thomas O? eller skal jeg gi inn for desperasjonen og ta kontakt med Dagobert så han kan komme å ligge med meg?

Bør jeg i så fall fortelle Thomas O at jeg ligger med noen annen når jeg ikke treffer ham, eller er det greit å ikke si noe om det når vi ikke er i noe "skikkelig kjæresteforhold"?

:)

Anonym poster: 6be1226a6ebc5ad511aa2d5e81c21ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tvert imot, dagens artigste lesning og slett ikke dumt dilemma.

Jeg vil si at du kan kjøre på med Dagobert (hvis du klarer å tenne på en med så funky hår!) så lenge ting er uavklart med Thomas O'Malley. Synes ikke Mr. O'Malley trenger å vite noe før han selv evt ber om et forhold/monogami.

Så booty call neste?

Anonym poster: c896c35b7453ac75f6d4b366cee32a6d

Skrevet

haha vel.

funky hår er ok, men jeg sliter egentlig litt mer med å få opp tenningen pga den litt klossete og strebete væremåten hans... men hva skal jeg si.... han gjør så godt han kan, alltid. han er en ålreit fyr. :D

Nei... o'malley-cat trenger ikke vite noe... men den naive delen av meg tenker at kanskje om jeg sier noe om dagobert så slår alfahannen litt inn og han vil ha meg for seg selv. ;)

men kanskje hadde jeg vel bare pusha ham bort med sånn info..

Skrevet

Jeg hadde egentlig ønsket meg noen innspill, selv om det egentlig ikke er såå problemtatisk... så får jeg heller bare prate til meg selv her. hihi.

Men.. jeg sitter og funderer på å stikke innom møteplassen eller noe.. og finne en ny date til påske..

Mest fordi jeg føler det blir patetisk å bare vente på thomas o.

Men samtidig så vet jeg jo at den nye datefyren bare blir noe kortvarig, selv om det er lett å finne hyggelige folk, jeg har gjort det før.. det er alltid ett eller annet som gjør at jeg mister interessen.

jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...