Gå til innhold

Siden vi snakker om å dumpe venninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har blitt dumpet av en venninne?

*nysgjerrig*

Anonym poster: c021787a0a4c395f3789dafdd9db81c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonym poster: add3ecce3cbb569440cf436ff224bd89

Skrevet

Jeg har! Hadde ei venninne som sakte men sikkert utviklet anoreksia. Dette var en av mine nærmeste venninner, så jeg prøvde å prate med henne om det, og legge fram alternativ for henne hvor hun kunne henvende seg for hjelp. Hun trakk seg mer og mer vekk fra men, og det endte til slutt med at vi har ingen kontakt.

Anonym poster: 75b6a8a73a80a9ee204e0e9ce39c52ac

Skrevet

Ja, men det er lenge siden. Jeg var kjempelei meg og skjønte ingenting. Gjennom andre fikk jeg vite at det var fordi kjæresten hennes var forelska i meg. Dette fikk jeg etterhvert også bekreftet av kjæresten da de slo opp. Jeg forsøkte å gjenopprette kontakten, men det ble aldri det samme selvom vi pratet om det også. I dag har vi ingen kontakt.

Anonym poster: be2136c4ca0bede724e6e6daab65858f

Skrevet

Ja, men jeg var så dum at jeg ikke tok hintet. Hun tok ca aldri kontakt og da jeg tok kontakt, fikk jeg svar ca 10% av gangene. Skulle vi møtes, var det kun en halvtime hun kunne avse til meg. Ble lei av å være den eneste som tok kontakt.

Bestemte meg for å dumpe henne tilbake, og har hatt det bedre uten henne. Trenger ikke venninner som ikke egentlig liker meg.

Anonym poster: 585af887b7fdc591d5f00f93c71cb0f1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja. Og det var veldig veldig tungt. Vi var så på nett, og kosa oss mye.hun slet psykisk og hadde trøbbel med at jeg var såpass samlet...

Skrevet

Ja. Det var utrolig sårt, og jeg forstår den dag i dag ikke hva jeg gjorde galt mot henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...