Gå til innhold

Jeg tagget hore på venninnen min sin husvegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden. Vi var begge to rusavhengige, og hadde hatt en fæl krangel, der hun sa masse fæle ting. Uansett, er ingen unnskyldning for det jeg gjorde. Dette var på foreldrene sitt hus, hun bodde der da... Nå har jeg vært nykter i ett år, og tenker ofte på dette. Foreldrene anmeldte dette dengangen, men det ble henlagt dengang. Har veldig lyst til å dra til foreldrene og beklage dette. Hva hadde dere gjort? Og tror dere jeg kan bli dømt for et lovbrudd om jeg drar og beklager dette til dem? Angrer veldig, men har et barn nå så kan ikke få noe på rullebladet..:/

Anonym poster: a885f53399aa9c96f161e8d589776e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at om du kjente foreldrene litt og at de var klar oven den livsstilen/situasjonen du og deres datter var i, så går det nok fint å f eks kjøpe en konfekt eske, bloms eller bare skrive et fint kort med en unskyldning og forklare dem hvorfor du er der.

Det hadde de vel sikkert satt pris på ;)

Skrevet

Tror nok aldri jeg hadde innrømmet det så lenge etter.

Anonym poster: 64c8fb7b446dab6901b4cd39ca3b2232

Skrevet

Hvis du kjente foreldrene og de vet at det var du som tagget så ville jeg kanskje vurdert å dra til de med en blomst e.l og beklaga for oppførselen :) godt du har kommet deg vekk fra dårlige tider og en fin tanke å si unnskyld til foreldrene :)

Anonym poster: 4f701da27ea91807b3e7e72bb4ec81e1

Skrevet

Tilbyr du deg å betale for skaden tipper jeg de blir fornøyde med det.

Anonym poster: 964f957de8732d7142b7d660098dc7b2

Skrevet

Kanskje du kan skrive et brev anonymt til de, for så vet de ihvertfall at den som gjorde det angrer veldig.

Da får du lettet på skyldfølelsen, uten å være redd for å få noe på rullebladet. Og de kan vite at den som gjorde det den gangen, ikke vil dem noe vondt.

Anonym poster: 334c8509f8896dd43e3babba4cc2e8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...