Gå til innhold

hvem er sterkest?

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer å ta push ups, ordentlige. Jeg klarer også å løfte meg selv opp etter en stang. Venninnen min, som jeg også trener med, løfter tyngre vekter enn meg, men klarer ikke dette. Hun er større enn meg også.

Hvem er sterkest av oss? Jeg som klarer å løfte meg selv, eller hun som løfter tyngst vekter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vell an på vekten din og vektene hun løfter?

Anonym poster: ff544a713a2c03ab76dc617c1715dfa2

Gjest @---;-
Skrevet (endret)

Det ble dannet to testgruppe med damer. Den ene gruppen fikk et treningsprogram som gikk direkte på å øke antall kropshevinger. Den andre gruppen fikk et mer omfattende treningsprogram. Etter en gitt tid så testet på nytt. Skilnaden på de to gruppene var veldig små. Og de fleste klarte fortsatt ikke å ta en eneste kropsheving. De som klarte det var i hovedsak de som var minst og lettest. Ikke de med størst muskler.

Venninnen din er nok sterkest hvis hun løfter tyngre en deg. Hun klarer å lempe en tyngre sekk, løfte en tyngre eske og dra en tyngre vogn. men når det er sagt så er det de færreste damer som klarer å ta kropshevinger. Så jeg finner dette mye mer imponerende :-)

Endret av @---;-
Skrevet

Det ble dannet to testgruppe med damer. Den ene gruppen fikk et treningsprogram som gikk direkte på å øke antall kropshevinger. Den andre gruppen fikk et mer omfattende treningsprogram. Etter en gitt tid så testet på nytt. Skilnaden på de to gruppene var veldig små. Og de fleste klarte fortsatt ikke å ta en eneste kropsheving. De som klarte det var i hovedsak de som var minst og lettest. Ikke de med størst muskler.

Venninnen din er nok sterkest hvis hun løfter tyngre en deg. Hun klarer å lempe en tyngre sekk, løfte en tyngre eske og dra en tyngre vogn. men når det er sagt så er det de færreste damer som klarer å ta kropshevinger. Så jeg finner dette mye mer imponerende :-)

hurra! Da er jeg imponerende, kan like det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...