Gå til innhold

Lønnsforhandlinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange klager/ synes de tjener for lite i forhold til utdannelse og ansiennitet, men er dere " tøffe" nok når dere har lønnsforhandlinger?

 

Anonym poster: dc407b5395bbc84ce9a22d760cba74f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fagforbundet som forhandler på vegne av oss i offentlig sektor, vi har ikke noe vi skulle ha sagt.

 

Anonym poster: e983e37e272f33ebaffafdbffb383321

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ser mange klager/ synes de tjener for lite i forhold til utdannelse og ansiennitet, men er dere " tøffe" nok når dere har lønnsforhandlinger?

 

Anonym poster: dc407b5395bbc84ce9a22d760cba74f2

 

Man har ikke så voldsomt mye å melde når man er offentlig ansatt, gitt... Kun på lokale forhandlinger, og der er det dessverre trynefaktoren som gjelder. I alle fall til en hvis grad.

Skrevet

Ja. Er fornøyd som 24 år og har ikke utdannelse innenfor mitt yrke. Tjener mer enn min mor som har jobbet innenfor samme yrke i snart 30 år og er 50 år gammel.

 

Anonym poster: ee0e28f19fbff2cdaaaa004d54530490

Skrevet

Det er jo fagforbundet som forhandler på vegne av oss i offentlig sektor, vi har ikke noe vi skulle ha sagt.

 

Anonym poster: e983e37e272f33ebaffafdbffb383321

 

Jeg jobber også i det offentlige og har forhandlet lønn frem selv utenom fagforeningen. Har lagt inn krav om endret stillingskode og høyere lønnstrinn. Har gjort dette 3 ganger og 2 av gangene fikk jeg økt lønn.

Fullt mulig å legge inn krav også i det offentlige. Du må bare ha det godkjent av nærmeste leder og sende tjenestevei.

 

Anonym poster: acf73d7b5301ca0140bb8e928688275b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...