Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Ser mange klager/ synes de tjener for lite i forhold til utdannelse og ansiennitet, men er dere " tøffe" nok når dere har lønnsforhandlinger? Anonym poster: dc407b5395bbc84ce9a22d760cba74f2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Det er jo fagforbundet som forhandler på vegne av oss i offentlig sektor, vi har ikke noe vi skulle ha sagt. Anonym poster: e983e37e272f33ebaffafdbffb383321
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Ser mange klager/ synes de tjener for lite i forhold til utdannelse og ansiennitet, men er dere " tøffe" nok når dere har lønnsforhandlinger? Anonym poster: dc407b5395bbc84ce9a22d760cba74f2 Man har ikke så voldsomt mye å melde når man er offentlig ansatt, gitt... Kun på lokale forhandlinger, og der er det dessverre trynefaktoren som gjelder. I alle fall til en hvis grad.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Ja. Er fornøyd som 24 år og har ikke utdannelse innenfor mitt yrke. Tjener mer enn min mor som har jobbet innenfor samme yrke i snart 30 år og er 50 år gammel. Anonym poster: ee0e28f19fbff2cdaaaa004d54530490
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Det er jo fagforbundet som forhandler på vegne av oss i offentlig sektor, vi har ikke noe vi skulle ha sagt. Anonym poster: e983e37e272f33ebaffafdbffb383321 Jeg jobber også i det offentlige og har forhandlet lønn frem selv utenom fagforeningen. Har lagt inn krav om endret stillingskode og høyere lønnstrinn. Har gjort dette 3 ganger og 2 av gangene fikk jeg økt lønn. Fullt mulig å legge inn krav også i det offentlige. Du må bare ha det godkjent av nærmeste leder og sende tjenestevei. Anonym poster: acf73d7b5301ca0140bb8e928688275b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå