Gå til innhold

Hva tenker dere om meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvis jeg sier at jeg er 28 og skikkelig betatt av en på 16...?

Anonym poster: b29ebb422e62156c52434f6bd6b0d2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke en dritt, ditt liv, ditt valg å søren meg får du ikke konsekvensene av de valgene du tar også...

Kos deg videre.

Anonym poster: ae92c0fe31e69c5ac6f33009c7aeb725

Gjest sug lut
Skrevet

At du ikke er i vater og veit det.

Skrevet

Jøss! Da tenker jeg at han sikkert ser mye eldre ut, og at jeg håper du har selvkontroll.. Blir vel gjerne litt i yngste laget..

Hva jeg tenker om deg? Ikke noe spesielt! Man kan vel ikke kontrollere hva man føler, men man kan kontrollere hva man gjør..

Skrevet

Sant, sant... Men hva pokker gjør man med sånt da?

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er ok. Greit nok om du holder det for deg selv, men ikke greit om du gjør noe med det. I din alder går grensa ved 18 år, men det er min mening. Det samme gjelder for menn.

Anonym poster: 49c1af197f080ba4c0c7f00af7e21110

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er ok. Greit nok om du holder det for deg selv, men ikke greit om du gjør noe med det. I din alder går grensa ved 18 år, men det er min mening. Det samme gjelder for menn.

Anonym poster: 49c1af197f080ba4c0c7f00af7e21110

Selvfølgelig holder jeg det for meg selv, og kommer overhodet ikke til å handle på det. Jeg er rett og slett bare litt forvirret og satt ut av hva jeg føler.

Skrevet

What she said.

Yækk!

Skrevet

What she said.

Yækk!

Yækk?

Skrevet

Sant, sant... Men hva pokker gjør man med sånt da?

Strammer seg opp og tar på seg voksenbrillene sine!

Hadde det vært min 16åring du hadde rørt ville du fått VELDIG vondt!!!!

Skrevet

At du bør stramme deg opp sporenstreks

Skrevet

Syns synd på deg om du må gå så langt ned på alder. At du sikkert ikke har noen venner på egen alder og da må ty til mindreårige.

Anonym poster: 273c51d9432286ffda8e2ac6fa169dad

Gjest sug lut
Skrevet

What she said.

Yækk!

She sa ikke yækk, da.
Skrevet

Syns synd på deg om du må gå så langt ned på alder. At du sikkert ikke har noen venner på egen alder og da må ty til mindreårige.

Anonym poster: 273c51d9432286ffda8e2ac6fa169dad

Tvert imot! Jeg har både mann og barn, stor omgangskrets, flott familie, høy utdannelse etc. Alt er på stell og jeg kunne ikke hatt det bedre...før denne gutten kom inn i livet mitt og fikk meg til å miste hodet fullstendig. Kommer som sagt aldri til å gjøre noe med det. Men er det virkelig ingen andre som har opplevd noe lignende?

Gjest sussie77
Skrevet

at det er kanskje litt rart...greit nok om han hadde vært 20. Men en 16 åring er tross alt et barn...

Skrevet

Jerg er 28 og har en medstudent på 18 som jeg synes er skikkelig kjekk og sjarmerende. Men han er jaggu fortsatt tenåring i hodet, og jeg kan ikke helt skjønne hvordan man kan bli betatt av en 16-åring, som da er enda mer tenåring i hodet og vel neppe kan kategoriseres som kjekk?

Han er sikkert søt og hyggelig og morsom, men han er et barn?

Anonym poster: 5828de3f9a41895dca17cf631c6dc129

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har du prøvd å ha en samtale med ham om livets små realiteter? Utfordre ham litt på det mentale planet? Det burde jo være nok til å komme ned på jorden igjen ganske kjapt? Greit nok, enkelte tenåringer virker veldig modne og kan svare godt for seg i diskusjoner, men pirker du litt mer under overflaten, har de fleste den ringeste anelse om hva voksenlivet innebærer av bekymringer og ansvar, forpliktelser og oppgaver (naturlig nok).

Skrevet

Har du prøvd å ha en samtale med ham om livets små realiteter? Utfordre ham litt på det mentale planet? Det burde jo være nok til å komme ned på jorden igjen ganske kjapt? Greit nok, enkelte tenåringer virker veldig modne og kan svare godt for seg i diskusjoner, men pirker du litt mer under overflaten, har de fleste den ringeste anelse om hva voksenlivet innebærer av bekymringer og ansvar, forpliktelser og oppgaver (naturlig nok).

Hmm, kanskje en god idé.. Jeg prøver egentlig stort sett å unngå å prate for mye med ham da jeg blir litt skremt av meg selv, men det kunne kanskje "virket" å ta en skikkelig prat med ham for å kjenne litt på at han er veeldig ung fremfor å satse på at det vil gå over av seg selv...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og etter du har snakket med ham, prøver du å forestille deg at du søker trøst hos denne «mannen» etter at barnehagen har tatt opp problemer angående barna dine, eller urettferdige lønnsforhandlinger på jobben, eller økonomiske bekymringer...hehe...

Skrevet

Og etter du har snakket med ham, prøver du å forestille deg at du søker trøst hos denne «mannen» etter at barnehagen har tatt opp problemer angående barna dine, eller urettferdige lønnsforhandlinger på jobben, eller økonomiske bekymringer...hehe...

*liker* takk ;) Nå er det jo aldri sånn at jeg ser for meg et forhold oss imellom heller altså..

Skrevet

At du er mentalt tilbakestående.

Skrevet

Hadde ei gammel røy hengt etter min 16 årige sønn, så vet jeg jammen ikke hva jeg skulle gjort!!

Kjære vene... finn deg en på din egen ALDER!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

*liker* takk ;) Nå er det jo aldri sånn at jeg ser for meg et forhold oss imellom heller altså..

Neida, men det kan sikkert hjelpe å få klargjort hvor mye mer gutt han er, enn skikkelig mann ;)

Skrevet

Neida, men det kan sikkert hjelpe å få klargjort hvor mye mer gutt han er, enn skikkelig mann ;)

Igjen, takk for at du gidder å svare meg ordentlig. Jeg føler meg bare litt rådvill, og kan jo virkelig ikke si dette til noen jeg kjenner. Jeg synes jo selv det er ganske sykt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...