Gå til innhold

veldig vondt! influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt vondt i kroppen, svettet og vært slapp. Er mest vondt nederst i magen (nedenfor trusekanten) i venstre side. Blir mer og mer vondt å eneste jeg klarer å gjøre er å ligge på siden.

Kan det være influensa?

Anonym poster: 54078bbe645f60baf065650ec095520e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det sikkert, men beskrivelsen av et spesielt vondt punkt i magen høres ikke spesielt ut som influensa. Om du har feber i tillegg bør du sikkert vurdere en legesjekk.

Anonym poster: c94681df9b5e5eee872c76e79e488395

Skrevet

Høres ikke ut som influensa når det verker et bestemt sted. Da pleier det jo verke generelt i hele kroppen, muskler og ledd. Ville sett litt an og evt fått legetime om det forverrer seg.

Anonym poster: 5851c68c78197549ece92ae76fbe324a

Skrevet

Er lenge siden jeg hadde influensa, så bare husket ikke helt hvordan det var. Må vel ta en tur til legen imorgen. Når jeg gikk på do sist hadde jeg lekt en del urin. HI

Skrevet

Eggløsning? Kan du være gravid? Tenker gravid utenfor livmoren.. Kan også være veldig vonde luftsmerter...

Skrevet

Det kan ikke være blindtarmbetennelse da?

Anonym poster: 4266f64fab4d9d5de3bd62497a651b0b

Skrevet

Eggløsning? Kan du være gravid? Tenker gravid utenfor livmoren.. Kan også være veldig vonde luftsmerter...

Kan godt hende det er eggløsning, er rundt 2 uker siden forrige mensperiode sluttet. Har aldri hatt det slik ved eggløsning før.

Skrevet

Det kan ikke være blindtarmbetennelse da?

Anonym poster: 4266f64fab4d9d5de3bd62497a651b0b

Men er ikke smertene mer i siden av magen hvis det er blindtarmbetennelse? Skal ta meg en tur til legen imorgen å høre hva dem sier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...