Gå til innhold

Dere gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å barbere dere i underlivet? Jeg sliter ler og mer større magen blir. Vil ikke be mannen gjøre det heller.

Husker ikke hvordan jeg klarte det sist gang :P

Anonym poster: d2756fb17779831ab13692a8bca62d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker jeg litt hårfjerningskrem og supplerer med høvel. Det er ikke noe problem foreløpig. Jeg er 30 uker nå og har fremdeles "god sikt". Har fått beskjed om å unngå å barbere siste måned før termin, så regner med det skal gå bra frem til det. Mannen hjalp meg et par ganger sist husker jeg, men da hadde de ikke innført dette "forbudet" mot barbering på slutten.

Anonym poster: 1553e047fd4e559e891f2c475a6e7026

Skrevet

La det gro eller bruk speil ;)

Anonym poster: 998dfc64921efd46e41bf828d95d855c

Skrevet

Jeg vokser det!

Nå er ikke jeg spesielt stor enda, men det er nok til at jeg må kjenne mer enn jeg ser, og daaaa er ikek jeg helt trygg. Har skjært meg på indre kjønnsleppe en gang før, og det er ikke verdt det.

Brazilliansk voksing derimot! OHLAWRD!

Både jeg og samboer forelska oss helt i det. Ikke var det så vondt som jeg trodde etterpå. Og lets face it, vi skal snart føde uansett.

Det var så deilig og silkemykt at det er noe jeg har fortsatt med, og kommer til å gjøre opp mot fødsel.

Tipset mitt er å prøve det! :D

Skrevet

Har ingen problemer enda :) heldigvis! HeHe. Er i uke 26. Men vet ikke hvordan problemet skal bli løst etterhvert.

Anonym poster: 793f2ef0ad4d477ff6d6670f29cf432d

Skrevet

Jeg vil ikke la det gro, føler meg ekkel med hår.

Vokse kan jeg ikke da jeg normalt går til laserbehandling og da kan man kun barbere. Har prøvd og sitte på stol, stå med benet på kanten av do o.l. Men magen er såpass i veien at jeg ikke "rekker frem"

Blir reine treningsøkta å komme til overalt, hehe

HI

Skrevet

Jeg tar det på feelingen (kjenner jo underlivet mitt godt hvor ting er da), og bruker speil der jeg får sett. Finishen rundt stripa får mannen hjelpe til med, det synes han bare er gøy :-)

Anonym poster: d644288c54603f3eb5dcdbd85ac80373

Skrevet

Blir ikke noe finbarbering, men kjenner meg frem til det jeg har behov for...

Er blitt så vant til ikke å la det gro altfor vilt, men blir hverken så pent eller flidd som vanlig - men nok til at jeg ikke skjemmes...

Unngår å skjære meg ved å ikke bruke for brå bevegelser og stramme huden der nede og bruker intimsåpe for å mykgjøre huden litt ekstra...

Anonym poster: 42758afad140f7da95ee42df26a5b429

Skrevet

Her blir det litt "i blinde". Har jo gjort det før, så vet ca hvor jeg skal ta. Litt tungt å puste, så jeg gjør det så fort som mulig, i dusjen. Satser på at det som ikke forsvinner denne ganger forsvinner i neste runde. Mannen synes det er gøy å hjelpe når jeg ikke er gravid, men jeg har ikke spurt han nå.

Du kan jo si til mannen din at du føler deg litt ekkel med hår og hvis han er enig kan han hjelpe deg? Jeg for min del føler meg mindre delikat som gravid, så akkurat i denne tiden kan jeg godt ha litt unntakstilstand...

Anonym poster: 2e0c75efbb4b89796254a88e96bac92c

Skrevet

Huff, husker sist jeg gikk for den "la det gro"-looken i uvisst mange uker!

Så da jeg ikke klarte mere, høygravid, måtte jeg kjenne meg frem i dusjen..

Gikk fint det, trodde jeg! Så meg selv i speilet når jeg kom ut fra dusje. Og hadde DEN stripa gjemt under magen! Riktig så pent var det :P

Så du får ta med deg et speil, og føle deg frem :)

Skrevet

Jeg tok det i dusjen her om dagen... Måtte ta det i 3 omganger fordi jeg fant "helligdager" hver gang jeg trodde jeg var ferdig!!

Hadde egentlig tenkt til å gå for naturlooken frem til termin, men det orket jeg ikke til slutt... Føler meg så uren når det er masse der!!

Skrevet

Hehe. Bra det ikke bare er meg da :)

Hvis det blir for ille så får jeg vel ty til mannen da, men tror egentlig ikke jeg har lyst til det. Men han vil jo ha det hårfritt der ham også

HI

Skrevet

Det er ikke lett for å si det sånn!

Jeg har gått til innkjøp av barberhøvl beregnet til å stusse hekken. Den er genial! Kladder bare på barberskum og kjører på. Trenger ikke se noe da man ikke kan skjære seg på den. Bikinilinja er det litt verre med.

Anonym poster: 1ec780982e95311f4e90643248973736

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...