Gå til innhold

TFK joggster X3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med joggster x vognene?

Anonym poster: 5584b0e80d021714875b082e48f24c64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg, elsker vognen :D

FIkk den for 3 mnd siden og den er i daglig bruk.

Har ei jente på 11mnd og hun liker den mye bedre enn emmaljunga edge duo som vi og har.

Den er god og stødig, samt lun pga den store kalesjen. Den er like fin og trille i snø, slaps og is som på bar asfalt og is.

Den er og lettere enn dissa standard duo vognenene.

Ryggen er lett og legge ned med to glidelåser (eller 4, kommer ann på hvor stor liggestilling du vil ha)

+ at det finnes sinnsykt mye bra tilbehor til den, vi har kjøpt ekstra snurrehjul foran, sykkelfester så vi kan bruke den som sykkelvogn, søsken sete og ståbrett.

Fotposen er og god å ha på vinterstid, tykk og varm :D

Anonym poster: bc1c8b14a188263de155e6ca8b11e67b

Skrevet

Så bra!

Solgte nemlig joggster twist vognen min i går og bestilte x3:)

Gleder meg til den kommer!

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!!

Jeg liker også denne vognen bedre enn twist, da kun på grunn av utseende for har aldri prøvd noen av dem. Jeg liker den mørke stålrammen bedre enn den sølvfargede om dere skjønner.

Men har noen spørsmål jeg trenger svar på før et eventuelt kjøp og håper dere kan hjelpe:

1.Vi kan vel kjøpe bag til denne vognen også?

2. Hvor høy er den i håndtaket liksom? Jeg så et bilde der den så utrolig lav ut og det så nesten litt teit ut der mannen nærmest måtte bøye seg der han gikk å trilla. Vi er ikke av laveste sorten ( Jeg er 170 og mannen min 190cm ca)

3.Hvor bestiller dere fra? Jeg har ikke sett den for salg i Norge?

Skrevet

Har akkurat fått den nå og synes den ser veldig fin ut!

Du kan ha Quick fix bag eller multi x bag.

Håndtaket kan justeres så du kan få den høyt.

Jeg bestilte på kiddies24, den har ikke kommet til Norge enda

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på de to baggene?

Gjerne ta mål av hvor høy den er fra bakken og opp til håndtaket, eller er den lik som Joggster Twist så er det jo helt genialt:)

Tok det lang tid fra du bestilte til den kom? Vi har ikke så god plass i leiligheten og har ikke termin før i juli:)

Skrevet

Quick fix er en vanlig hardbag, men multi x bagen kan gjøres om til en sportsdel. Da kan du velge om du vil ha den forovervendt eller bakovervendt. Men ville valgt Quick fix bagen siden du skal ha i juli, den er større og da får du god plass til posen.

Håndtaket er faktisk høyere enn på twisten.

Så lenge de har vognen på lager tar det 7-8 dager.

Betalte 4800 for vognen. (Uten bag fordi jeg hadde fra før) De trekker fra den tyske momsen også betaler du den norske momsen når du henter den på posten. Det er ikke toll på vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...