Gå til innhold

Det lønner seg visst å klage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/jone-18-foelte-meg-lurt-av-gsport-4010790.html

"Markedssjef i G-sport, Kjetil Løken innrømmer at reklamen kunne vært tydeligere, og at det burde vært lettere å forstå hva tilbudet ikke omfatter.

– Jeg vil gjerne gi Jone et gavekort på 2000 ,- som en kompensasjon, sier Kjetil Løken, Markedssjef i G-sport."

Virkelig?

Det er vel kjent for de fleste at spesialtilbud, rabattkoder o.l ikke kan benyttes sammen med kampanjer og andre tilbud.

Og sist jeg var på G-sport, hang det store plakater over salgstilbudene der det stod "Her kan ikke pepsitilbudet benyttes".

Men, lurt av jenta å gå til tv 2 i alle fall, hun tjente godt på det.

Så selv de mest opplagte ting er lurt å klage på i blant!

Jeg fikk hundemat som var full av larver en gang, fikk 200 kr i gavekort .Men de hadde nok slitt mer om bikkja hadde blitt syk.

Man kan klage på de rareste ting, og tjene godt på det tydelig vis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel redde for dårlig rykte tenker jeg.

Det hjelper visst å gå til tv, men en kan jo heller lure på hvorfor tv2 lager så stor sak av det om det ikke er så stor sak :o

Og er det virkelig nyheter?? Hehe :P

Skrevet

Ikke særlig smart dame. Det står jo tydelig på Internett siden der man registrerer kodene om hvordan det fungerer. Synes ikke g sport burde gitt henne penger fordi hun ikke leste ordentlig.

Anonym poster: 74fc42d70feb9fce4c95920a3e4dcf02

Skrevet

Ikke særlig smart dame. Det står jo tydelig på Internett siden der man registrerer kodene om hvordan det fungerer. Synes ikke g sport burde gitt henne penger fordi hun ikke leste ordentlig.

Anonym poster: 74fc42d70feb9fce4c95920a3e4dcf02

Nei det jeg også reagerer på:P

Det er liksom ganske opplagt, og en ganske merkelig klage.

Men mange vet jo å utnytte seg av slike kjeder. Koster ikke de særlig mye å gi vekk et gavekort på 2000 kr . Da får de bedre rykte, og folk vet servicen er god. Så blir jo egentlig vinn-vinn.

Men når ALLE skal begynne å klage for å få gavekort, ja.. nei får håpe ikke alle blir så sleipe

Skrevet

De er vel redde for dårlig rykte tenker jeg.

Det hjelper visst å gå til tv, men en kan jo heller lure på hvorfor tv2 lager så stor sak av det om det ikke er så stor sak ohmy.png

Og er det virkelig nyheter?? Hehe tongue.png

Hehe nei.. Ja dårlig rykte vil ingen store kjeder ha

Skrevet

Har klagd før på sørlandschips, pga fant en stein inni pakken. Fikk tilsendt to esker med sørlandschips som plaster på såret.

Bestemor fant en plastbit inni en kvikklunsj for noen år siden og ho fikk gratis tur på Freiafabrikken med alle barnebarna samt 5 store esker med foskjellig sjokolade rett fra fabrikken.

Skrevet

Det skal være litt service når man får uheldige opplevelser fra slike store kjeder eller merker om en vil si.

Jeg helte pepsi max i et glass en gang og da var det en død flue i flasken. Var glad det var første glasset av den da :o

Men da fikk jeg noen sånn poletter til å kjøpe ny brus i bruksmaskin tilbake i posten.

Det var ekkelt!!

Har ellers levert inn dårlig brus eller flasker som ikke er fulle fra butikken til rema butikker og da får jeg bare ny brus, men slipper og styre med selve leverandøren.

Skrevet

Har klagd før på sørlandschips, pga fant en stein inni pakken. Fikk tilsendt to esker med sørlandschips som plaster på såret.

Bestemor fant en plastbit inni en kvikklunsj for noen år siden og ho fikk gratis tur på Freiafabrikken med alle barnebarna samt 5 store esker med foskjellig sjokolade rett fra fabrikken.

Ja det er jo lurt å si ifra. Men når det faktisk ER feil da.. Det er det jo stengt talt ikke i denne saken:P

Skrevet

Ja skjønner godt hva du mener.

Når jeg så på tv2 hjelper deg og ho jenta var på ang den pepsikampanjen, så skjønte jeg hvorfor ho klaga, selvfølgelig så har de fleste folk vett nok til å gjøre litt research i forhold til slike ting, men ho hadde faktisk retten på sin side, de hadde ikke "reklamert" godt nok med retningslinjer for det aktuelle tilbudet. Og jeg syntes det er bra at det er noen som reagerer når det er sånne type kampanjer ute for noen av de er veldig slue og simple lokketilbud som stort sett aldri er det det faktisk er reklamert for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...