Gå til innhold

Jeg er IKKE på Facebook...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var jeg det..aldri mer!

Tenkte det var greit å være der. Men alle slags folk legger en til. og det er ekkelt å ikke godta alle..! Lot det være men da prøvde de igjen etter en stund. Neitakk. Eneste jeg likte var å holde kontakt med familien. Men det bruker jeg skype til :)

Har INGEN behov for at folk skal lese om meg..er ikke intressert i å fortelle hvor mange brød jeg har bakt,el fortelle om hvor fryktelig jeg har det, el. hvor utrolig fantastisk jeg har det...?

For det er jo det de fleste skriver om. Og glane på MINE private bilder..det er jo egentlig kun for mine nære(ja jeg vel det fins muligheter for å begrense innsyn). lEller på død og liv ha ett profilbilde dr jeg står å gjør meg til..Trenger ingen til å trykke LIKER..har en som LIKER meg nok ;)

Men jeg blir så overgitt over hvor mye folk legger ut om seg selv. De bruker facebook hjemme,spiller lamme spill,sjekker facern på jobb, noe jeg synes er helt forkastelig..Bruker ENORMT med tid på et nett sted!!

Hva slags fake liv er det?

Istedet for å ta en telefon..el. dra på besøk?

Og hvorfor legger folk ut bilder av barna sine?

Barna har jo ingenting de skulle ha sagt . :( (syns det skulle vært et forbud mot det).

Å tenk på de stakkars ungdommene som har limt fast en mobil i ene hånda..og en ipad i den andre!Og nesten aldri ser vennene annet enn på skolen. At vi vil ha det sånn? Nei, takke meg til å ha tid til barna, ikke kaste bort livet på spill å tull,og chat..Usj.. ;)

Anonym poster: 5b1c268556f205f63bbe30a247abdfdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK

Anonym poster: 4c101ea0c98274cf9e6f53e8debd4a94

Gjest Julia1984
Skrevet

Synes det er genial måte å holde kontakt med folk og du trenger da hverken å oppdatere status eller fortelle ting om deg selv.

Skrevet

Ekkelt å ikke godta alle?? Javel.... Men den holdningen er det bare bra at du holder deg unna facebook.

Og hvor mye man legger ut, er jo helt opp til en selv. Du MÅ ikke legge ut om hvor lenge du satt på do i går og hva ungene dine spiste til frokost bare fordi du har en konto på facebook...

Anonym poster: 101d2277f452c394ce13f8f7a0eee5c9

Skrevet

og poenget ditt er?

Anonym poster: a934c996c8451177cac43ea769b5e7a0

Skrevet

Du har jo virkelig ikke skjønt det. Du kan sperre slik at det bare er utvalgte som får se på bildene dine. Alle på vennelisten din trenger ikke å ha tilgang hverken til bilder, veggen m.m

Anonym poster: 02e401be5ad7b17e928865517e69db9e

Skrevet

Fb er fin måte å holde kontakt med venner og bekjente på, må innrømme er blitt så lei av de minst betydelige oppdateringer som blir lagt ut hver time nesten. Det er ikke alle som er slik, men mange. Og mange som skryter, det er irriterende.

Anonym poster: 6278afd0d4d7b8210ff083f130682618

Skrevet

Fb er fin måte å holde kontakt med venner og bekjente på, må innrømme er blitt så lei av de minst betydelige oppdateringer som blir lagt ut hver time nesten. Det er ikke alle som er slik, men mange. Og mange som skryter, det er irriterende.

Anonym poster: 6278afd0d4d7b8210ff083f130682618

Ja det blir liksom nok.. ;) HI

Skrevet

Jeg er enig med HI jeg, og derfor har jeg ikke facebook. Men når du ikke har facebook, hvorfor bruker du energi på å irritere deg over det da...?

Men det er deeeeeilig å ikke være på FB spør du meg :-)

Anonym poster: 75238dd3b536d69d9a9b79cd6da0b19c

Skrevet

Men du er jo HER, og det er jo også en form for sosialt nettverk. Her velger du jo selv hva du skriver. Samme opplegget på facebook vettu.

Jeg er IKKE på twitter. men det er fordi jeg ikke forstår noe av det....

Anonym poster: 3a4e2352790b099069fb38e38ab73b3c

Skrevet

Jeg er enig med HI jeg, og derfor har jeg ikke facebook. Men når du ikke har facebook, hvorfor bruker du energi på å irritere deg over det da...?

Men det er deeeeeilig å ikke være på FB spør du meg :-)

Anonym poster: 75238dd3b536d69d9a9b79cd6da0b19c

Fordi jeg har flere rundt meg,venner, og jobbkollegaer som må sjekke el. oppdatere status..Synes det er en fryktelig uting! En Usosial-(sosial nettplass).. ;) Deilig å være uten facebook. Føler livet ble 10 hakk bedre etterpå! Dessuten tenker jeg det er lettere (for de som vil det) å gå bak ryggen på den bedre halvdel der! Og det er jo ikke bra!

Skrevet

Men du er jo HER, og det er jo også en form for sosialt nettverk. Her velger du jo selv hva du skriver. Samme opplegget på facebook vettu.

Jeg er IKKE på twitter. men det er fordi jeg ikke forstår noe av det....

Anonym poster: 3a4e2352790b099069fb38e38ab73b3c

Ja men her er det jo litt anderledes....?Her har du et valg om du vil være anonym å si noe.

Har nettopp kommet hit igjen. Når jeg er ferdig med å være gravidius..så forlater jeg denne plassen igjen. ;) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...