Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 En gutt til? Har veldig lyst på et barn til,men gjerne en datter,denne gangen,men jeg og samboeren fikk en sønn i februar og han har en gutt fra tidligere forhold, men i vår familie er det veldig vanlig og få en av hver, tror dere det gjelder meg også? eller tror dere mest sannsynlig jeg får en gutt til? er uansett glad jeg,men hadde vert kos med ei jente,men hvis det kommer en gutt til er det ikke verdens undergang,så får jeg håpe jeg får en Niese en gang
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Ca 50% vil jeg tro.... Anonym poster: 7d0ddccaa7046ed64d017d6af32c0faa
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Foresten, niese?? Er vel din bror eller søster som må ordne det til deg? Anonym poster: 7d0ddccaa7046ed64d017d6af32c0faa
Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2013 så det er ikke større sjanse for gutt altså?
Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2013 Foresten, niese?? Er vel din bror eller søster som må ordne det til deg? Anonym poster: 7d0ddccaa7046ed64d017d6af32c0faa Ja er det, det jeg mente var at jeg håper jeg får bli tante til ei jente en gang,skrev det vel litt slurvete
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 80 % sannsynlighet, så du må nok belage deg på å bli guttemamma, hvis du ikke finner deg en ny mann:) Anonym poster: 7f849c2bc9992d2cab7de2dbc668fff9
Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2013 Oki takk for svar Koselig med en gutt til også da, da slipper jeg i alle fall og kjøpe inn så mye ,men kan jo håpe på ei lita jente,selvom sjansen er liten:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 80 % sannsynlighet, så du må nok belage deg på å bli guttemamma, hvis du ikke finner deg en ny mann:) Anonym poster: 7f849c2bc9992d2cab7de2dbc668fff9 Er det større sjans å få gutt når man har gutt altså? Trodde det var 50% uansett jeg.. *uvitende* Anonym poster: 7d0ddccaa7046ed64d017d6af32c0faa
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Siden han har gutt fra før, dere har gutt nå, så er nok sjansene for at han er en guttepappa høye, og at guttespermene hans er dominante stor, siden det er spermen som bestemmer kjønn Anonym poster: cfebe545692027ae19af7b77f42ef880
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Siden han har gutt fra før, dere har gutt nå, så er nok sjansene for at han er en guttepappa høye, og at guttespermene hans er dominante stor, siden det er spermen som bestemmer kjønn Anonym poster: cfebe545692027ae19af7b77f42ef880 Næææ.. Tror det er mer tilfeldig. Kommer også an på når i EL du har sex osv... og du som sier det er 80% sjanse, hvor har du det ifra? Er ikke større sjanse for å gutt bare fordi man har det fra før. Mange har en av hver. Anonym poster: a4699df5a63b225d4afb71117aa3b4ac
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Siden han har gutt fra før, dere har gutt nå, så er nok sjansene for at han er en guttepappa høye, og at guttespermene hans er dominante stor, siden det er spermen som bestemmer kjønn Anonym poster: cfebe545692027ae19af7b77f42ef880 Næææ.. Tror det er mer tilfeldig. Kommer også an på når i EL du har sex osv... og du som sier det er 80% sjanse, hvor har du det ifra? Er ikke større sjanse for å gutt bare fordi man har det fra før. Mange har en av hver. Og mange får to av samme, for å få mottsatt den tredje gangen. Anonym poster: a4699df5a63b225d4afb71117aa3b4ac Anonym poster: a4699df5a63b225d4afb71117aa3b4ac
Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar kanskje håpe på ei jente da
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Nå må dere gi dere! Selv om man har flere av ett kjønn fra før av,så er det fortsatt like stor sjanse for for å få ett av kjønnene. herregud, hva baserer dere dette fjaset på at det er 80% sjanse større sannsynlighet osv? Det blir født gjennomsnittlig flere gutter i forhold til jenter verden over, så sjansen for at du får gutt er ca 51 % sjanse mot 49% sjans å få jente. Anonym poster: 34bd86f096c3b3724c8370dea4dda40f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #14 Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar kanskje håpe på ei jente da Men bare et lite tips fra ei som har vært her inne veldig lenge. Det er bare en måned siden du fikk en liten sønn, bare pass deg så du ikke blir angrepet og beskyldt for å være misfornøyd med gutten du fikk;) Du vet jo hvordan enkelte snur og vender på alt, og dette er et typisk innlegg folk fort kan snu til noe negativt. Bare et tips Grattis med babyen, forresten Anonym poster: a4699df5a63b225d4afb71117aa3b4ac
Fomle84 Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 En gutt til? Har veldig lyst på et barn til,men gjerne en datter,denne gangen,men jeg og samboeren fikk en sønn i februar og han har en gutt fra tidligere forhold, men i vår familie er det veldig vanlig og få en av hver, tror dere det gjelder meg også? eller tror dere mest sannsynlig jeg får en gutt til? er uansett glad jeg,men hadde vert kos med ei jente,men hvis det kommer en gutt til er det ikke verdens undergang,så får jeg håpe jeg får en Niese en gang Her har vi to jenter så vi var skrå sikre på at nummer 3 kom til å bli en jente... Men det blir en lillebror : ) Kjenner mange der det har snudd på tredje så vil nok si 50/50...
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 En gutt til? Har veldig lyst på et barn til,men gjerne en datter,denne gangen,men jeg og samboeren fikk en sønn i februar og han har en gutt fra tidligere forhold, men i vår familie er det veldig vanlig og få en av hver, tror dere det gjelder meg også? eller tror dere mest sannsynlig jeg får en gutt til? er uansett glad jeg,men hadde vert kos med ei jente,men hvis det kommer en gutt til er det ikke verdens undergang,så får jeg håpe jeg får en Niese en gang Her har vi to jenter så vi var skrå sikre på at nummer 3 kom til å bli en jente... Men det blir en lillebror : ) Kjenner mange der det har snudd på tredje så vil nok si 50/50... Jeg har jente, gutt, gutt, jente (Den eldste jenta har en annen far, så jeg og den siste eksen fikk da gutt, gutt, jente.. Alt er mulig
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 Ikke lenge siden du spurte om du skulle gå fra samboeren din, og nå snakker dere om ett barn til??? Nokså ustabilt... Anonym poster: 9fe9ab9b7881aef409ff09700975d27e
Kanutten83 Skrevet 20. mars 2013 #18 Skrevet 20. mars 2013 Statistikken sier jo at det er 51% sjans for gutt, mot 49% for jente, så litt høyere sjans for gutt. Grunnen til at man sier at noen får bare det ene kjønnet er fordi forholdene i skjeden og livmoren er mer gunstig for enten x eller y sædcellene. Altså at f.eks så klarer x sædcellene seg bedre enn y sædcellene hos et par (og omvendt), rett og slett noe med kjemien. Leste det i et sånn medisinblad hos legen engang. Men for de fleste er det bare tilfeldigheter hvilket kjønn man får Gratulerer med gutten
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #19 Skrevet 20. mars 2013 Ikke lenge siden du spurte om du skulle gå fra samboeren din, og nå snakker dere om ett barn til??? Nokså ustabilt... Anonym poster: 9fe9ab9b7881aef409ff09700975d27e Link? Anonym poster: 65aa032a8aee723867992a712eeff1b2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #20 Skrevet 20. mars 2013 Ikke lenge siden du spurte om du skulle gå fra samboeren din, og nå snakker dere om ett barn til??? Nokså ustabilt... Anonym poster: 9fe9ab9b7881aef409ff09700975d27e Link? Anonym poster: 65aa032a8aee723867992a712eeff1b2 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144027859-sliter-med-forholdet-vart/ Anonym poster: 9fe9ab9b7881aef409ff09700975d27e
Februargullet2013 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #21 Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar dere veldig åpent hva vi får da sikkert. Går an og føle seg utrygg på et forhold vettu,akkurat født og sliten,man kan si og skrive mye rart da. Ja fikk en gutt for 5 uker siden, Aboslutt ikke misfornøyd med han, Helt perfekt liten gutt,elsker han over alt på jord,men ønsker meg et barn til og bør få det før jeg er 30 pga helsa mi.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #22 Skrevet 20. mars 2013 Tror det er like stor sjanse for begge deler, jeg. Men som noen over sa så kan det hende han er en guttepappa siden han har gutt fra før av og en gutt med deg. Men uansett så må du huske at det ALLTID er sjanse for ei jente også I mannens familie er det nesten bare gutter. Mannen har 2 brødre. Den ene broren har to gutter, den andre har en gutt. Jeg og mannen har en gutt og mot alle odds (?) ei jente. Nå venter vi en gutt til. Anonym poster: cba08d68183a5e2d4492a672059f9e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå