Gå til innhold

Har dere samboer/mann som jobber fast overtid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks 1 dag i uka?

 

Jeg ble sykemeldt og gikk litt ned i lønn av den grunn. Mannen må da trå til litt og jobbe overtid 1-2 dager fast i uka.

Dette er jo ikke jeg vant med.

Hvordan synes dere det funker de dagene deres menn jobber overtid? Går det greit?

 

Anonym poster: 36f9499daf56b51f0ee8c021533ae298

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Man venner seg til det og finner løsninger. Ha litt is i magen og prøv å finne gode lsninger på det du evt synes blir slitsomt.

 

Må dere ha så høy inntekt da?

Gjest StineTh
Skrevet

Mannen min jobber overtid 1 uke hver måned pga rapporteringer. Da er han på jobb fra 8 om morgenen til 20 om kvelden. Jeg synes det går helt fint jeg :) Koser meg med litt alenetid, lager meg noe god middag og slapper av :) Også er det jo ekstra deilig når helgen kommer etter han har jobbet så mye :D

Skrevet

Ja,vi må det. Har kjøpt et dyrt hus og jeg gikk ned i lønn rundt jul da jeg bytta jobb. Når jeg nå er langtidssykemeldt har jeg gått enda mer ned i lønn.

 

Hi

 

Anonym poster: 36f9499daf56b51f0ee8c021533ae298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...