Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 F.eks 1 dag i uka? Jeg ble sykemeldt og gikk litt ned i lønn av den grunn. Mannen må da trå til litt og jobbe overtid 1-2 dager fast i uka. Dette er jo ikke jeg vant med. Hvordan synes dere det funker de dagene deres menn jobber overtid? Går det greit? Anonym poster: 36f9499daf56b51f0ee8c021533ae298
Gjest yrild Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Man venner seg til det og finner løsninger. Ha litt is i magen og prøv å finne gode lsninger på det du evt synes blir slitsomt. Må dere ha så høy inntekt da?
Gjest StineTh Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Mannen min jobber overtid 1 uke hver måned pga rapporteringer. Da er han på jobb fra 8 om morgenen til 20 om kvelden. Jeg synes det går helt fint jeg Koser meg med litt alenetid, lager meg noe god middag og slapper av Også er det jo ekstra deilig når helgen kommer etter han har jobbet så mye
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Ja,vi må det. Har kjøpt et dyrt hus og jeg gikk ned i lønn rundt jul da jeg bytta jobb. Når jeg nå er langtidssykemeldt har jeg gått enda mer ned i lønn. Hi Anonym poster: 36f9499daf56b51f0ee8c021533ae298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå