Gjest Nerdens'mus Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Når kan man egentlig parkere barna foran tv og få ti minuter på sofaen? Og hva anbefaler dere? Junior liker så langt menesker da mener jeg ordentlige menesker, hunder og biler. Han gliser når sauen Shawn kommer på, men trur det har med bestemora som danser i sofaen der hun sitter. Nrk super gløtter han på i 2 sek flr han fortsetter å rive hus. Rekorden for tv titting er 15 minuter med kardemomme by.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Mi jente begynte å interessere seg for barne-tv da hun var rundt 2 år. Da hadde hun sett Fantorangen hos tremenningen sin og var "hekta". Mens hun ser barne-tv kan jeg godt slange litt på sofaen. Deilig
Gjest yrild Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Tror det er like ulikt som alt annet. Eldste her har vært hektet siden han fikk se drømmehagen som ettåring imens lillesøster på 15 mnd ikke har noen interesse av slikt ;-)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Ved toårsalderen Her er det Drømmehagen, Ole Brum og Biler som fenger.
Kortslutning Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Det kom i 2årsalderen hos oss også. Før det var det toppen 5 minutter, nå kan hun sikkert se på tv hele dagen hvis hun hadde fått lov:)
Gjest amandine Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg parkerte i sin tid broremann i vippestol foran vm i skiskyting. Han var ikke store biten men syntes det var helt topp. Skyt meg. Jeg hadde prolaps i ryggen og storesøster var/er 15 mnd eldre. Ellers må jeg si jeg ikke skjønner at alle hater lille Jack?? Han er da bare god? Bare jeg slipper Barnas Supershow og alle de andre mase-møkk- showene. Alt må være fullt av lyd og action, jeg vil ha fred og ro!! Endret 20. mars 2013 av amandine
Iiiiik Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Min eldste kunne sitte i vippestolen sin og se på TV fra hun var noen få måneder. Min yngste er fem og har nylig begynt å interessere seg for TV. Han i midten elsker TV villt og hemningsløst nå (7), men var nok et par år før han ble interessert. Eldste elsket Teletubbiene, begge de andre har likt Drømmehagen. Han på midten likte Små Einsteins tidlig.
November-spire-79 Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Her ser vi på Fantorangen hver kveld hun er snart 5 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå