Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Noen gode eller dårlige opplevelser? Hvilke er bra og hvilke er ikke fullt så bra. Takk Anonym poster: ba0c82db5351637eb4ef84e3d47aa328
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Dytt.. Anonym poster: ba0c82db5351637eb4ef84e3d47aa328
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Opp Anonym poster: ba0c82db5351637eb4ef84e3d47aa328
Fullrulle86 Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Ville virkelig ikke brukt mye tid å krefter på å finne d ut. Du får mest sannsynlig ikke plass i den du har på førsteplass uansett husker jeg stressa veeeldig med det der så fikk jeg ingen av ønskene mine! V har dessverre ikke så mye vi skulle ha sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå