Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Vi skal snart reise til syden. 2 voksne og en på 1år . Men det er så vanskelig å pakke, derfor tenkte jeg å skrive en liste over hva som er viktig å ha med seg på tur. Hjelp meg takk:) Anonym poster: 04591f20e1c38f35a25fbcb25a9c890e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Dere trenger ikke mye, men jeg anbefaler dere å ta med bleier og barnemat. Dere kan selvfølgelig få tak i det dit dere kommer, men hvis dere skal være borte bare en uke eller to er det greit å slippe å bruke tid på å lete etter butikker som fører merker dere liker. Litt klær, solskjerm, vogn/bæretøy, et teppe og kosebamsen er vell det viktigste. Jeg har bestandig med et førstehjelpsskrin også + selvfølgelig pass, korrt, penger, reiseforsikkringsbevis og Europeisk helsetrygdkort. Anonym poster: be25a7afacd8e232671624826e378f36
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Shorts Tskjorte Kjole? badetøy Evt bukse, genser og sokker hvis det er kaldt om kvelden. Sko, sandaler, badesko Solbriller Caps Bleier hvis dere ikke kjøper der Samme med vårservietter Badebleier Solkrem Paracet Febermåler Sånne tbl mot løs mage(idoform tror jeg de heter) Noen småleker til flyturen Vogn? Badehåndkle Smokk? Lesestoff? Plaster Pyrisept Tannkost Tannkrem Sjampo ? Barberhøvel Bind/ tamponger? Det var det jeg kom på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå