Gå til innhold

trenger deres råd her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi får hjelp av bv. de skal sette inn et tiltak hvor vi skal få mer hjelp av familien vår med barna. vi har spurt familie mye om hjelp men de kan ikke eller har aldri villet. bv har et tiltak hvor vi bestemmer hvem vi vil ha med. dette tiltaket håper vi at kan hjelpe oss. vi vil veldig gjerne ha litt

hjelp av familien vår. både for barne sin del og vår.

 

det jeg vil ha råd til.

ene paret vi vil ha med der har en fått oppdaget kreft. usikker på om jeg vil belaste de med dette nå. samtidig som vi ønsker at barna skal få være med de. personen som har kreft skal operere i april. tiltaket er satt i gang. og første møte for alle er i april.

trenger deres råd. ville dere ha bedt de med. vet de vil ha vanskligheter med å si nei. men redd de tar på seg for mye og.

 

 

Anonym poster: 403c086fa81a7f0af7499846a417d8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved kreft har de nok mer enn nok med seg selv.

 

Så bra at dere får hjelp :)

 

Anonym poster: 5c2a6d8a7f0a9840a32346c256edbf2a

Skrevet

Jeg tenker de har nok med seg selv . Ville forklart det for de og sagt at du visste de ikke hadde sagt nei så derfor tok du avgjørelsen for de. Har selv kreft i nær familie og vet hvor tøft det er.

Skrevet

Nei, hadde aldri bedt de om hjelp nå. De har nok å hanskes med. Har hatt flere i familien med kreft, og vet hvor forferdelig tungt dette kan være.

 

Anonym poster: ad42fd0b8406505c6dbc542a08e9913f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...