Gå til innhold

Lyst til og søke en jobb med litt ansvar - men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

arbeidstiden er til kl.23.00 på kvelden pluss at det er 30min og kjøre. Dvs at jeg vil få mindre tid med barna :((

Er turnus - på morgenen starter man kl.06.00 dvs at jeg må dra kl.05.15.

Hadde dere gjort dette for 170kr i timen pluss tillegg ??

Anonym poster: 733c8df92d5e3422d3edb5fd6437ec79

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jobb skal man jo ha, og gjerne en man trives i og synes er spennende også - og en halvtimes reisevei er ingenting. Turnus vil jo si at du ser ungene i andre deler av dagen, potensielt, kommer litt an på hvor store de er.

Redigert: Eller misforstod jeg, gjør turnusen at du aldri er hjemme på dagtid i hele tatt?

Endret av sug lut
Skrevet

Turnus: Da jobber jeg morgen til ettermiddag. dvs at jeg henter de i bhg som andre foreldre gjør ;)

Kveld da ser jeg de på morgenen. for da er kveldsvakta fra 15.00 - 23.00. ;)

HI

Skrevet

Hadde aldri tatt en slik jobb for 170,- i timen altså! Skulle ha hatt utrolig godt betalt for å jobbe en slik turnus!

Men hvis du er sykepleier eller noe som tilsier at du uansett må jobbe turnus så er du vel sikkert vant til dette...

Anonym poster: 03962150153858645b2cfee869aa703c

Skrevet

Mange kveldsvakter er det i uken da?

Jeg er butikksjef og jobber en kveld i uken, synes det er deilig. Da har vi en rolig morgen hvor jeg leverer de i banehagen klokken halv ti og jeg har formiddagen til trening, storhandling, klesvask osv før jeg reiser på jobb.

At mannen er alene med ungene den ene kvelden i uken er bare koselig for han og ungene, de koser seg gjerne litt ekstra den kvelden.

Siden jeg er butikksjef hender det jo det blir en ekstra kveld i uken på meg ved sykdom, i travle perioder o.l. men det er ikke så veldig ofte det skjer faktisk. Er et større problem at det er så mye å gjøre i butikken at jeg aldri rekker noe kontorarbeid i åpningstiden og blir sittende hjemme på kvelder og helger med vaktlister, budsjetter og slike ting.. Når en tenker på hvor mange timer man legger ned i jobben hver uke er det fryktelig dårlig betalt, men det er morro da, jeg er veldig glad i jobben min og kunne ikke tenke meg noe annet.

Anonym poster: e6c3b8a4b9bf4fcbf458474645476736

Skrevet

to kveld og to dag er en 80 % stilling innen ditt yrke Anonym :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...