Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 En av de mannlige kollegene som jeg har veldig god tone med, og som jeg er omgangsvenninne av samboer. Saken er at de sliter, og vi sliter. Drømmen var at hun (samboer til kollega)hentet oss på kurs - de kranglet hele veien hjem. Han blir med meg hjem. Vi ligger så i samme seng, han holder rundt meg men prater med samboer på telefon. Jeg ligger å tenker over når mannen min kommer hjem, og blir plutselig livredd for at han plutselig skal komme. Og ber derfor pent kollegaen gå... Altså, nesten ikke noe galt (sånn bortsett fra å ligge i samme seng).. Jeg liker å tenke at drømmer betyr noe, vil jo da tenke at denne drømmen er preget av dårlig samvittighet?? Anonym poster: 67c4a7930c821374c1d2bc7c5d0fd5a4
BikkjeBisk Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Nå er ikke jeg ekspert på slike ting, men det høres jo ut som om at det er noe du prøver å skjule for din mann, mens du håper han kolegaen din skal gå fra damen sin. Høres iallefall slik ut for meg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Jeg drømmer stadig vekk våte drømmer om mine mannlige kollegaer. Både de unge kjekke og de gamle mindre kjekke. Legger ikke så mye i det akkurat... Anonym poster: 0ac40bfa5faca9697071272785c4f1f8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Både jeg og mannen min drømmer også om andre innimellom, og da går det lenger enn dette (Ja, vi snakker om det). Men vi drømmer mange andre sære ting og og legger ikke så mye i det. For oss er det mest komisk. Men vi har det veldig bra. Hvis du sliter med å stole på dine følelser for din mann skjønner jeg at dette ikke føles helt bra. Siden drømmene mine ofte kobler sammen hendelser og personer som ikke passer sammen tror jeg ikke dette trenger å ha noe å si. Kanskje du bare egentlig drømte om dette kurset, så en biltur med krangling, så følte du behov for at noen holdt rundt deg, etterhvert gikk det opp for deg at dette var feil person og du løste det på en måte. Jeg tror drømmer hopper og spretter så mye at ikke alltid personene klarer å henge med og det blir litt sært. Legg i det det du ønsker. Anonym poster: 8897bbc8be14db45c3e40f0227202c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå