Dama på bygda Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hei! Er det nokon her som bur i Øygarden? Vi har sett på hus der ute, heilt ytters på Hellesøy. Har ei datter på 6 mnd. Vi bur ganske sentralt i Bergen by no, men vurderer landet. Men begge jobbar i byn, men han kan ha heimekontor, eg jobbar turnus. Kan nokon komme med erfaringar på både godt og vondt? Setter stor pris på alle tips:)
Gilette Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Har inntrykk derifra Både positive og negative fra venner som har vokst opp der ute. Kan ikke ta de pga gjenkjennelsesfaren. Snakk med de du har i omgangskretsen din og mannen din i sin så vil dere sikkert få litt historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå