Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Så derfor "dumpet" jeg henne for noen dager siden. Flere som har dumpet venniner??? Anonym poster: e642abeb92e16a353ec724c69c0fdbfc
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Så derfor "dumpet" jeg henne for noen dager siden. Flere som har dumpet venniner??? Anonym poster: e642abeb92e16a353ec724c69c0fdbfc Ja, opptil flere ganger.. Anonym poster: cc7df97bf75291627958f8e3889b0f8d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Hva irriterer (irriterte?) deg da? Anonym poster: df5087b40d97093eba0dca8634d4fdb0
IceNose Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Har måttet kvitte meg med noen ja..Er ikke verdt å ha de der rett å slett
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Ja, måtte rett og slett si fra at jeg ikke ønsket å ha henne som venninne lenger. Anonym poster: b36771fb8b31d341336f29511d22bbea
Hun.der Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne ha en venninne som kunne gjøre sånt mot andre, og som løy så mye. og at jeg ikke likte påvirkningen hun hadde på meg, derfor ville jeg ikke ha kontakt med henne lenger. Vi var bestevenner over flere år.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Ja. Dumpet bestevenninnen min for noen år siden. "Samfunnet har skylden" og "alle andre" samtalene var ikke til å holde ut!! Anonym poster: 2e8d1b3b639a0fbfdbc74b8253169117
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne ha en venninne som kunne gjøre sånt mot andre, og som løy så mye. og at jeg ikke likte påvirkningen hun hadde på meg, derfor ville jeg ikke ha kontakt med henne lenger. Vi var bestevenner over flere år. Når du sier det, kommer jeg på at jeg likevel har dumpet en venninne, nesten på samme måte som deg. Hehe...hun la seg etter andres kjærester, og skydde ingenting, og jeg syntes hun behandlet folk skikkelig dårlig. Dessverre fikk jeg så dårlig samvittighet etter noen uker at jeg "tok henne tilbake" Året etter var kjæresten min utro med henne... Tsk...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Dumpet og dumpet... Har ei tidligere venninne som jeg gradvis trakk meg unna. Hun var så ufattelig umoralsk at jeg rett og slett ikke orket mer. Anonym poster: 367125f2b2ca936fa86a46797af66ca4
HunMedDeBlå Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Hadde en venninne som hacket seg inn på en bruker jeg hadde på skolenettet til skolen. La ut om samtaler med lærer, karakterer osv, til andre. (som hun ble kjent med via meg). Makan til frekkhet! Skjelte hun ut og har ikke sagt et ord til hun siden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Jepp. Da jeg var rundt 20 år dumpet meg og ei venninna av meg vår felles venninne. Det var ikke måte på hvor mye dritt som kom ut av den jenta. Hun snakket dritt om meg til vår venninne og dritt om vår venninne til meg. Og snakket generelt stygt om alle. Sa til slutt at jeg ikke ville være venn med noen som slang ut rykter om meg, og hadde en aura av drama rundt seg 24/7. Hun gikk og sa at det var MEG som var full av drama, så HUN hadde kuttet meg ut. Hun har måtte flytte fra byen fordi hun ikke hadde en eneste venn igjen. Har hørt hun holder på på samme viset der hun har flyttet. Glad jeg er kvitt henne Anonym poster: 51e791f7a6c1136c0929b75ca3442e83
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #14 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne ha en venninne som kunne gjøre sånt mot andre, og som løy så mye. og at jeg ikke likte påvirkningen hun hadde på meg, derfor ville jeg ikke ha kontakt med henne lenger. Vi var bestevenner over flere år. Hva gjorde hun da? Anonym poster: df5087b40d97093eba0dca8634d4fdb0
Hun.der Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne ha en venninne som kunne gjøre sånt mot andre, og som løy så mye. og at jeg ikke likte påvirkningen hun hadde på meg, derfor ville jeg ikke ha kontakt med henne lenger. Vi var bestevenner over flere år. Hva gjorde hun da? Anonym poster: df5087b40d97093eba0dca8634d4fdb0 Først ble hun sint, så ble hun lei seg og prøvde å "få meg tilbake". Jeg slettet nummeret hennes og svarte ikke når hun tok kontakt. (Hadde gitt beskjed på forhånd at hun ikke kunne endre meningen min og at jeg ville kutte all kontakt.) etter ca et halvt år og omtrent 10 sms og litt forsøk på facebook uten svar gav hun opp. Da ble hun sint igjen, men sluttet i alle fall å ta kontakt. I dag hilser vi ikke, og har dessverre kjøpt hus i samme nabolag.
Hun.der Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 Hvordan foregår denne dumpingen? "Det er ikke meg, det er deg"? Eller er det mer stille utfrysing? Har vel aldri dumpet venninner, bare trukket meg unna, og latt det dø ut av seg selv, så jeg er litt nysgjerrig Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne ha en venninne som kunne gjøre sånt mot andre, og som løy så mye. og at jeg ikke likte påvirkningen hun hadde på meg, derfor ville jeg ikke ha kontakt med henne lenger. Vi var bestevenner over flere år. Når du sier det, kommer jeg på at jeg likevel har dumpet en venninne, nesten på samme måte som deg. Hehe...hun la seg etter andres kjærester, og skydde ingenting, og jeg syntes hun behandlet folk skikkelig dårlig. Dessverre fikk jeg så dårlig samvittighet etter noen uker at jeg "tok henne tilbake" Året etter var kjæresten min utro med henne... Tsk... Dette var en av de tingene jeg ikke godtok. Hun visste selv hvordan det var at kjæresten var utro. men likevel gjorde hun det samme mot andre.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 Ja...noen er ikke til å forstå seg på. Det er vel unødvendig å poengtere at jeg aldri mer fikk dårlig samvittighet ovenfor henne....aldri savnet henne
stearin Skrevet 20. mars 2013 #18 Skrevet 20. mars 2013 Har nok dumpet noen venninner, men også blitt dumpet selv. Eller dumping og dumping... Tar ikke lenger kontakt blir vel mest riktig. Ble dumpet av en nær venninne slik. Gang på gang har hun nå vist meg at hun ikke orker å treffe meg. Veldig sårt, men vi vokste vel fra hverandre. Har dumpet en venninne fordi det kom ut masse dritt om faren til mitt barn fra henne. Det viste seg senere at hun hadde kontakt med han, eller de hadde sex, og at hun gjorde alt i sin makt for å hindre meg i å ha kontakt med han siden hun var interessert i han selv.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #19 Skrevet 20. mars 2013 Dere som har dumpet venninner, har dere sagt fra underveis at dere ikke liker oppførselen hennes, eller har dere sluppet bomba uventet? Synes kanskje det er lite realtå ikke gi beskjed på uakseptabel oppførsel in situ. Selv har jeg tatt opp med en venninne at jeg ikke aksepterte oppførselen hennes, og da reiste hun seg rolig og sa at jeg ikke så situasjonen klart. Deretter sa hun at vi fikk snakkes senere, men det har hun valgt å ikke følge opp. Etter ett år anså jeg vennskapet for å være over, hilser på henne om vi treffes. Anonym poster: 54c05f918e73d93c988640d42690fec2
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. mars 2013 #20 Skrevet 20. mars 2013 Hun jeg dumpa, som jeg så tok tilbake igjen, for så å få en diger kniv i ryggen...ja, jeg hadde flere ganger tatt det opp med henne.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #21 Skrevet 20. mars 2013 Nei, men jeg har ei jeg ønsker å dumpe. Får det bare ikke til, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Bestemte meg for å sile ut kontakten så d gikk seg naturlig til for ca 7 år siden... Men hun sitter som ei igle enda :S og at jeg aldri har tatt kontakt på de åra, og sier nei til ting 9 av 10 ganger hun spør... Så sier d seg kanskje litt selv hvor intents hun er. Og d er bare en av mange ting som irriterer. Det som er greit er at den ene av de 10 gangene har vi d veldig koselig sammen - men d er fordi jeg holder såpass avstand ellers. Anonym poster: 66cdc6ea7bc73bfda6fa449a2b4250f4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #22 Skrevet 20. mars 2013 Uff da, er hun så ille Anonym poster: 8559c372e8c9c30bc3a222755d7c08f6
Hun.der Skrevet 20. mars 2013 #23 Skrevet 20. mars 2013 Dere som har dumpet venninner, har dere sagt fra underveis at dere ikke liker oppførselen hennes, eller har dere sluppet bomba uventet? Synes kanskje det er lite realtå ikke gi beskjed på uakseptabel oppførsel in situ. Selv har jeg tatt opp med en venninne at jeg ikke aksepterte oppførselen hennes, og da reiste hun seg rolig og sa at jeg ikke så situasjonen klart. Deretter sa hun at vi fikk snakkes senere, men det har hun valgt å ikke følge opp. Etter ett år anså jeg vennskapet for å være over, hilser på henne om vi treffes. Anonym poster: 54c05f918e73d93c988640d42690fec2 Jeg sa ikke ifra om at "hvis ikke du skjerper deg så dumper jeg deg". Men sa ifra om hva jeg synes om oppførselen underveis.
Fashionista Skrevet 20. mars 2013 #24 Skrevet 20. mars 2013 Jeg dumpet b.venninnen min fra fhs da hun gjentatte ganger droppet avtaler med meg (for så å henge med andre felles venninner av oss!), ikke svarte på sms/telefoner, meldte avbud på avtaler akkurat når vi skulle møtes eller kun 5 min før..Hun var også en slik type som tydeligvis byttet bestevenn hvert 2. År ca, for hun fikk en ny BFF som jeg vet hun gjorde det identiske med som meg. Jeg tok opp flere ganger at jeg var skuffa og såra og hun lovet alltid å forbedre seg. Til slutt var jeg så lei av å bli såra, så da droppet jeg henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå