Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Et du bruker/har brukt sjøl e.l... Jeg er nettopp begynt å trene, går mest i mølle og div andre apparater, men jeg har ikke så mye peiling... har bestilt PT, men hun hadde ikke ledig før i mai. Er ute etter å få mer overskudd og kondis, evt vekttap vil være bonus, men er ikke det jeg fokuserer på. Noen som kan hjelpe meg? Del gjerne andre nyttige ting man bør vite i forb. med trening. Anonym poster: 4d86d3c8d6325af2d88e9011750e62a3
BikkjeBisk Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har fire faste økter som jeg SKAL gjennomføre iløpet av uka: Kommer jeg meg igjennom disse og har noen dager til overs belønner jeg meg selv med å melde meg på ulike danse greier de har på treningssenteret Dag 1 - Bryst og Triceps Benkpress, Small benkpress og franskpress Dag 2 - Mage og rygg Markløft, Nedtrekk, sittende roing, og planken. Dag 3 - Skulder Biceps Arnold press Sidehev Nakkehev Bicepscurl Hammercurl Underarmcurl Dag 4 - Bein og legger Knebøy Sumobøy Fremside og bakside lår (spesielle aprater for å ta disse øvelsene) Legghev Ved hver trening varmer jeg opp ved å jogge 10-15 min, gjentar dette en gang i mitten av økten og jogger igjen når jeg er ferdig med alle øvelsene. Styrkeøvelsene tar du 10 repitisjoner og 5-10 sett alt ettersom hvor mye du klarer. Hvis du googler de ulike øvelsene finner du fine beskrivelser av øvelsene. Anbefaller http://styrkecoach.no/ mye nyttig som står der! Ellers er jo kosthold veldig viktig som du sikkert vet Jeg selv spiser lavkarbo med hovedfokus på proteiner. Du blir va du spiser Jo mere muskler jo fortere forsvinner fettet
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Huff, jeg er ikke særlig god på "fremmedord" innen trening.... men skal google litt og se på den sida di... Tusen takk for at du ville dele Anonym poster: 17ae305c07050e15c1deb9e994fc2f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå