Gå til innhold

Fjortisforelska...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en annen enn mannen...ikke gøy...i tillegg er denne personen heeelt utelukket... What to do??? Sier ikke at jeg ikke elsker mannen min, for det gjør jeg virkelig, har vært sammen i årevis og vil bli gammel med han. Men hv gjør man med sommerfugler i magen?

Anonym poster: e6d83c42d01d730b5d9ee202a7847c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først, slapp av.. det er helt normalt å bli mildt betatt av andre menn, selv om man elsker sin egen mann. Det beste er egentlig bare å glemme han andre, og fokusere på mannen..

Jeg er fortiden skikkelig fjortisforelsket i en karakter i en teit serie.. (Brax, for de som kjenner han igjen.. Haha) enkelte dager kan mannen minne litt om han om jeg myser, så da flagrer sommerfuglene rundt. :P

Anonym poster: cc652ff19f0c1cc455448476e15fca2e

Skrevet

Først, slapp av.. det er helt normalt å bli mildt betatt av andre menn, selv om man elsker sin egen mann. Det beste er egentlig bare å glemme han andre, og fokusere på mannen..

Jeg er fortiden skikkelig fjortisforelsket i en karakter i en teit serie.. (Brax, for de som kjenner han igjen.. Haha) enkelte dager kan mannen minne litt om han om jeg myser, så da flagrer sommerfuglene rundt. :P

Anonym poster: cc652ff19f0c1cc455448476e15fca2e

Jeg prøver.. Men det eg fryktelig vanskelig når det gjelder en person man må forholde seg til daglig..

Anonym poster: e6d83c42d01d730b5d9ee202a7847c12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...