Bestod77 Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Er det mulig å finne tilbake til hverandre igjen? Vi er et voksent par i slutten av 30-årene som sliter veldig med forholdet. Har gjort det i flere år og har vurdert samlivsbrudd flere ganger. Men vi har 2 barn i småskolealder og vil selvfølgelig prøve alt for at det ikke skal skje. Problemene går kort fortalt ut på dårlig økonomi, noe som har gitt dårlig stemning oss i mellom. Han har skjult mye for meg og nekter meg innsyn i papirene. Mener dette er ene alene hans saker. Han skjønner at jeg sliter men føler ikke at han skjønner hvor mye det preger meg. Vi har snakket mye om dette, både her hjemme og hos familievernkontoret uten at jeg føler det blir så mye bedre. Dette går også utover kjæresteforholdet vårt. Har ikke hatt sex på 3 år. Han som ikke vil. Sier det ikke er meg det er noe feil med men det sliter jeg med å tro på egentlig. Høres ut som jeg legger all skyld på han men jeg har ikke taklet situasjonen så bra jeg heller:( Noen som har vært igjennom noe lignende og som har noen gode råd? Vurderer veldig et samlivsbrudd nå. Føler han er mer en venn enn kjæreste men så var det dette med å gi opp da..... Endret 19. mars 2013 av Bestod77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå