Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å planlegge litt til høsten da minsten skal begynne i bhg. Ser det er litt tilbud på vinterdresser nå så mitt spm er da:

bør jeg vente til høsten og kjøpe dress fra coop (så de kom godt ut) eller kjøpe reima dress nå?

noen som har erfaring med

Reima Overall Parallel Blå?

ANdre ting som er lurt å kjøpe nå på salg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Coop dressene er etter min mening gode dresser, men ikke for de minste. Jeg synes at dressene er tunge og har dårlig bevegelighet. Ville ikke kjøpt en slik dress til en 1-2-åring.

Jeg hadde Reima (nei, jeg er ingen Reima-fantast, hehe) da mi var 1 år. Veldig lett dress, holdt fint på varmen (bor også i nord og litt til), ble ikke klam eller kald, god bevegelighet og god passform. Det meste som skal til for at et barn skal like å være ute og ha det artig ute :)

Jeg ville kjøpt Reima dress på salg til våren. Da kan du få en veldig god dress til en billigere penge.

Vintersko, luer, votter og ull (om dere bruker der) er også lurt å kjøpe på vårparten. Er ofte mye salg da.

Skrevet

okay takk tror jeg går for en reima dress da

hvis ingen andre har noe annet å tilføye

Skrevet

Jeg bor i Tromsø, og her går det kun i Reima :) Finnes sikkert mange andre gode dresser, men jeg er superfornøyd med Reima og fortsetter å velge det merket. Synes Coopdressene virker litt stive og tunge (har ikke disse dressene i hus selv, men jobber i bhg og har kledd på et par).

Anonym poster: 4fedcf20dedd10b7ae3d7e5d15d3e22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...