Gå til innhold

er dette sannsynlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi pusser opp store deler av huset.

trenger en verdi økning på 350.000 for å få inn resten av gjelda vår inn i hus lånet.

vi pusser opp hele 2 etasje. to soverom, en gang som blir helt ny.

siden sist vi hadde verdi vurdering så har vi gjort ferdig lister, vinduskarmer er på plass. er malt ferdig alt som skal males i 1 etasje.

vi har også ny fin opphøydplatting ute.

kjøkknet er også gjort ferdig med fliser, flere skap,

lurer på om dette er sannsynlig. selv har jeg mine tvil. men jeg spør..

vi bor i indreøstfold.

Anonym poster: 850b82fad09248025bae5bc1a5a1b5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil si noe på dette??

Skrevet

Det er fordi det er så veldig vanskelig å svare på.

Dels fordi vi ikke har sett hvordan det var og ikke hvordan det har blitt.

Kanskje - kanskje ikke, blir mitt svar.

Vi hadde tilnærmet en totalrenovering av et hus og fikk taksten opp fra 1,2 til 2 blank.

Anonym poster: ef6ca5fb7e2186dfef630a675406657b

Skrevet

...det må dere da ta med banken deres. De fleste forventer en ny takst fra megler e.l. for å kunne gi nytt lånetilsagn.

Hva du skriver eller ikke her, sier ikke en spøtt om standard, beliggenhet eller kvalitet på utført arbeid, og det er derfor helt umulig for noen her inne å gjette seg til hva dere vil kunne få i lån...

Anonym poster: 6b0774d6631dc8a1ad20302cae95aeb8

Skrevet

Lenge siden er det dere kjøpe, hva var verdien da, har det vært generell verdiøkning i området? Hvis dere har kjøpt nylig, liten verdiøkning i området, så tviler jeg på at de utbedringene du snakker om utgjøre 350 000. Men dette er bare noe jeg TROR, har ingen offisiel kompetanse på området.

Skrevet

Lenge siden er det dere kjøpe, hva var verdien da, har det vært generell verdiøkning i området? Hvis dere har kjøpt nylig, liten verdiøkning i området, så tviler jeg på at de utbedringene du snakker om utgjøre 350 000. Men dette er bare noe jeg TROR, har ingen offisiel kompetanse på området.

kjøpte for 2 år siden. har hvert en del økning i området. hvor mye er jeg usikker på.

standard var fra 1960 tallet.nå er det panel, etterisolert, og nytt tak. nytt gulv. isolert alt av vegger.

verdien var på 800.000 når vi kjøpte.

byttet kjøkken og gjorde alt nytt i stua. og fikk økt med 190.000

kr,. dette er over 1 år siden.

Skrevet

Vi kjøpte hus i fjor, huset var et "skilsmissehus" der damen utpekte feil for å få så lav takst som mulig. Det var lekkasje i tak, umalt, rotete, umoderne farger og uferdig.

Vi har byttet hele taket, malt huset utvendig, fikset opp plen og busker, malt alle rom bortsett fra stue og kjøkken som var lyse, byttet til moderne fliser over vasken o.l.

Vi regner med å øke taksten med 1 million. ( dette er verditakst, ikke salgstakst, da ville den nok vært noe lavere.)

Skrevet

Vi pusset opp hele første etasje, altså totalrenovering av kjøkken stue, gang og kontor: vegger, tak, spoter... I det hele tatt. Det ser strøkent ut i den etasjen. Taksten gikk fra 5,0 - 5,1 mill, så ikke mye dessverre :/

Anonym poster: dd1ca66acdb86b670cc6479f59ae7eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...