Gå til innhold

Jenter, hvordan få bort tankene om flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg to barn, en gutt og en jente, og det har jeg fått.

Jeg er også av de som alltid har vært glad i barn, men to barn er meeer enn nok og jeg synes småbarnstiden er sliiitsom ;)

Føler at jeg er ferdig og gleder meg til begge barna har begynt på skolen.

Mannen vil absolutt ikke ha flere og tror aldri han ombestemmer seg der ;)

MEN, til tider så har jeg sååå lyst på en til. Dvs jeg savner den tiden hvor du nettopp har fått babyen, og kjenner at det er litt trist å aldri skulle oppleve det igjen.

Har hørt flere si at de visste når de hadde blitt ferdig med barn, men jeg tror virkelig ikke at jeg burde få en til altså :P

Flere som er helt ferdig, men likevel kan fantasere om å få en baby igjen? ;) Evnt hvordan få bort de tankene helt? :P

Anonym poster: 11e5f866f735aa0bcf957ce14cae3dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på!

Anonym poster: b8a8aa962407dbdfb590ec00c274332c

Skrevet

Jeg er gravid med nr to nå, men drømmen er tre barn. Min samboer vil kun ha to barn, så jeg håper på å få overtalt han på en måte eller krysser fingrene for at noe prevansjon ikke fungerer. Må først se hvordan det går med to da.

Skrevet

Slik var jeg også. Selv etter vi fikk nummer 5! Men, plutselig en dag var lysten helt borte. Vet ikke helt hva som skjedde. Nå gleder jeg meg bare til alle sover hele natten, lenge om morgenen og står opp selv ;)

Skrevet

Slik var jeg også. Selv etter vi fikk nummer 5! Men, plutselig en dag var lysten helt borte. Vet ikke helt hva som skjedde. Nå gleder jeg meg bare til alle sover hele natten, lenge om morgenen og står opp selv ;)

Oi 5 barn, ikke verst:) høres ut som en drøm å ha ordentlig stor familie :)
Skrevet

Jeg føler det samme av og til. Men rent fornuftig føler jeg meg tilfredsstilt. Orker ikke flere graviditeter og er i grunnen fornøyd med de barna vi har.

Skrevet

Få en skikkelig krevende unge? Har ikke fungert på meg hittil...

Ha familieråd og spørre tenåringene hva de mener om flere søsken, den dagen dere er en flokk på 7-8 unger? ;)

Anonym poster: baaecbc359e4e3b57b7eab228a244876

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som føler det sånn :P

Mitt eldste barn har blitt ganske krevende, så vi har det slitsomt nok for tiden! ;)

Derfor kan jeg ikke skjønne hvorfor det skal dukke opp tanker om en baby inn i mellom, hehe..

Men, det er jo alltid noe spesielt med det å få en liten en. Og alle babyer er jo herlige, så jeg får vel bare tenke at babyer tross alt blir store på en blunk og at det får holde med de to jeg har ;)

HI

Anonym poster: 11e5f866f735aa0bcf957ce14cae3dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...