Gå til innhold

Tips ift øyebetennelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen synes vel dette er ekkelt, men men:) Det går øyebetennelse i bhg og selvfølgelig fikk først 2 åringen og så 5 åringen det. På legekontoret ville de ikke ha oss inn før vi prøvd med saltvann i 3 dager. Og bhg ville ikke ha dem! Siden jeg har baby som jeg ammer tenkte jeg at det skader vel ikke å prøve med mm. Og det var utrolig effektivt her! Borte i løpet av dagen etter å ha dryppet et par ganger:) Og ikke kom det tilbake heller for det er noen uker siden nå. Så skader ikke å prøve hvis dere har mulighet:)

Anonym poster: caaa50ede2b750a2958012e3b306ed2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen synes vel dette er ekkelt, men men:) Det går øyebetennelse i bhg og selvfølgelig fikk først 2 åringen og så 5 åringen det. På legekontoret ville de ikke ha oss inn før vi prøvd med saltvann i 3 dager. Og bhg ville ikke ha dem! Siden jeg har baby som jeg ammer tenkte jeg at det skader vel ikke å prøve med mm. Og det var utrolig effektivt her! Borte i løpet av dagen etter å ha dryppet et par ganger:) Og ikke kom det tilbake heller for det er noen uker siden nå. Så skader ikke å prøve hvis dere har mulighet:)

Anonym poster: caaa50ede2b750a2958012e3b306ed2a

Hei, det finnes to typer øyebetennelse; en som er forårsaket av virus, og en som er bakteriell. Den ene må behandles med medikamenter, den andre trenger ikke å behandles, men man bør dryppe med saltvann for å få puss bort fra øynene.

Så da har vel dine barn hatt typen som går over av seg selv, fint at legen ikke bare pusher på antibiotika uansett, det er noen som gjør det. ;)

Angående mm leste jeg en gang at det ikke nødvendigvis er så lurt å dryppe det i øynene, så jeg ville holdt meg til saltvann hvis jeg skulle dryppet barnas øyne. Jeg husker dessverre ikke hvor jeg leste det, så jeg kan ikke lenke til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...