Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Det må da være vidundermiddelet for kreftpasienter? Er nok et tidssspørsmål før det blir avkriminalisert. Tar den samme gamle: Man made boose, good made weed. Who do you trust Anonym poster: b38c325fda744bb1a2906365d95a53f4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Det må da være vidundermiddelet for kreftpasienter? Er nok et tidssspørsmål før det blir avkriminalisert. Tar den samme gamle: Man made boose, good made weed. Who do you trust Anonym poster: b38c325fda744bb1a2906365d95a53f4 Good made weed? Bra lagde hasj? Anonym poster: 581fbfb23babe74c4a6db9124f2344ef
Pinnus Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Det finnes medisinsk cannabis. Dette har vært utprøvd på kreftpasienter, men har hatt uheldige bivirkninger. Finnes medisinsk cannabis som brukes hos MS pasienter og som er lovlig i en del andre land. Siden Norge er medlem av Schengen kan du reise til et annet Schrngenland å få dette på resept fra lege der. Blir muligens lovlig etterhvert her også, medisinsk cannabis altså. Finnes mye info om dette på nett, selv om jeg får følelsen av at innlegget ditt hverken var seriøst eller informert.
Gjest Emea Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Det finnes medisinsk cannabis. Dette har vært utprøvd på kreftpasienter, men har hatt uheldige bivirkninger. Finnes medisinsk cannabis som brukes hos MS pasienter og som er lovlig i en del andre land. Siden Norge er medlem av Schengen kan du reise til et annet Schrngenland å få dette på resept fra lege der. Blir muligens lovlig etterhvert her også, medisinsk cannabis altså. Finnes mye info om dette på nett, selv om jeg får følelsen av at innlegget ditt hverken var seriøst eller informert. Sativex med cannabisekstrakt er godkjent for MS pasienter i Norge.
Himmel og hav Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Det må da være vidundermiddelet for kreftpasienter? Er nok et tidssspørsmål før det blir avkriminalisert. Tar den samme gamle: Man made boose, good made weed. Who do you trust Anonym poster: b38c325fda744bb1a2906365d95a53f4 "Man made booze. God made weed." Antar det var det du mente. Det er i så fall det tåpeligste argumentet for å bruke hasj jeg har hørt. Gud lagde hvit fluesopp, revebjeller, gullregn og liljekonvaller også. De er ikke egnet til innvortes bruk de heller...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Du glemte å ta med rusutløste psykoser....virker som en utrolig kjekk bivirkning. Anonym poster: a49e915e13c0bc28ac9aca0c597ca973
Catlady Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Nå er jeg stort sett skeptisk til det meste av smertestillende medikamenter, men hadde jeg trengt ville jeg heller gått for noe lagd av cannabis enn noe som er laget fra morfin. Morfin er da langt farligere og sterkere enn cannabis.
soleia Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Nå er jeg stort sett skeptisk til det meste av smertestillende medikamenter, men hadde jeg trengt ville jeg heller gått for noe lagd av cannabis enn noe som er laget fra morfin. Morfin er da langt farligere og sterkere enn cannabis. Hadde du verkeleg trengt smertestillande, feks under/etter operasjon, trur eg nok du hadde vorte glad for at dei kom med ei sprøyte med eit opiat framfor ein rullings.
Catlady Skrevet 19. mars 2013 #9 Skrevet 19. mars 2013 Nå er jeg stort sett skeptisk til det meste av smertestillende medikamenter, men hadde jeg trengt ville jeg heller gått for noe lagd av cannabis enn noe som er laget fra morfin. Morfin er da langt farligere og sterkere enn cannabis. Hadde du verkeleg trengt smertestillande, feks under/etter operasjon, trur eg nok du hadde vorte glad for at dei kom med ei sprøyte med eit opiat framfor ein rullings. Men herregud, nå tenkte jeg da heller ikke på ekstremtilfeller, men "hverdags smertestillende"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå