Gå til innhold

Preggissjeans :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, damer ... jeg vet at H&M er superslemme og at vi ikke vil kjøpe klær der, MEN etter desperat jakt på preggissjeans over halve byen har jeg nå syndet .... og funnet superfjonge preggissjeans på H&M :) Er såååååå lei av tights og skjørt/kjole+strømpebukser.

Føler meg sååå fin og stumpen min ser faktisk nesten sånn ut som den gjorde før jeg ble gravid *strutter rundt i leiligheten og shaker litt på stussen nå og da*

Anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hva i alle dager er det du har gjort????

(jeg kjøpte alle mine preggersbukser på HM, de var fine og til en helt ok pris.)

Kjenner forøvig at det er helt greit at jeg aldri skal gå gravid noensinne igjen ;)

Skrevet

Elsket mine H&M gravidjeans jeg også. Bruker de fortsatt nå snart fire mnd. etter fødsel selv om jeg får på meg annet (hysj hysj ;) )

Skrevet

Hva i alle dager er det du har gjort????

(jeg kjøpte alle mine preggersbukser på HM, de var fine og til en helt ok pris.)

Kjenner forøvig at det er helt greit at jeg aldri skal gå gravid noensinne igjen ;)

Jeg skammer meg litt, da ... noe av stumpeshakingen er preget av skam ;)
Skrevet

Helt enig med deg!

Sist jeg var gravid så visste vi ikke at vi ikke skulle handle på H&M. På den tiden var det sosialt akseptert å handle på H&M faktisk.

Jeg elsket jeans'ene til H&M. De gjorde at jeg følte meg fin og "normal" selv om magen gjorde meg noe framtung. Rumpa var jo fremdeles smekker og fin. Jeg kom faktisk inn i mine flotte preggisjeans fra H&M i str XS til jeg fødte. Men sånt er det kanskje ikke lov til å si i Norge?

Anonym poster: 0adf0ac36f200c8bfdda727c78b32112

Skrevet

Har flyttet inn i mannens chinos jeg. De er jo en drøm å ha på. Ikke stram på magen, ikke på rumpa, ikke på lårene - sykt deilig! Bretter dem opp på bena og føler meg sinnsykt kul!

Skrevet

Helt enig med deg!

Sist jeg var gravid så visste vi ikke at vi ikke skulle handle på H&M. På den tiden var det sosialt akseptert å handle på H&M faktisk.

Jeg elsket jeans'ene til H&M. De gjorde at jeg følte meg fin og "normal" selv om magen gjorde meg noe framtung. Rumpa var jo fremdeles smekker og fin. Jeg kom faktisk inn i mine flotte preggisjeans fra H&M i str XS til jeg fødte. Men sånt er det kanskje ikke lov til å si i Norge?

Absolutt ikke lov å si, men gjør det for det :D

naughty, naughty ... MOAHAHAHA!!!!

Skrevet

Helt enig med deg!

Absolutt ikke lov å si, men gjør det for det biggrin.png

naughty, naughty ... MOAHAHAHA!!!!

I'm bad, I'm si..eh..married, I'm ready to mingle biggrin.png

Skrevet

Enn så lenge så får jeg faktisk på meg de vanlige buksene mine!

Er bare 17 uker på vei da, så det går nok veldig snart over ;)

Men altså, HM, er jo faktisk eneste som har mammabukser som har en noenlunde ok fasong, så da får man heller klippe av merkene for en periode ;)

Anonym poster: a9483d042563d8698cf6638997a7dd42

Gjest sug lut
Skrevet

Godt jeg ikke skal ha flere unger, tenker jeg nå, husker jeg fant ett eneste par gode jeans og bodde i dem. Forøvrig, "vi" handler på HM så det gviner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...