Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt, ang studentbarnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt i en studentbarnehage til høsten, siden jeg har planer om å begynne på skole. Jenta er da 2 år når hun begynner. Det studiet jeg skal begynne på varer i 3 år, noe som vil si at jenta har 1 år igjen i barnehage når jeg er ferdig. Er det da slik at jeg må bytte barnehage på henne det siste året, eller kan hun få gå tiden ut? Jeg tenker at jeg har lite lyst å flytte henne kun for 1 år, så da må jeg heller se om jeg får henne inn i en annen barnehage hvor hun kan gå tiden ut.

Anonym poster: db9161a661a7722c6b8a9db9f2a015ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på vedtektene i den aktuelle barnehagen.

Vi hadde barn i en studentbarnehage (OAS, nå SiO) hvor regelen var at de som bare hadde ett år igjen fikk beholde plassen.

Anonym poster: e272b7ecef420b037fdf792455e74127

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

I vår studentbarnehage får barna gå tiden ut. De må ikke slutte i barnehagen når mor/far er ferdige med studiene sine.

Men det er ikke sikkert det er slik overalt. Ta en telefon til barnehagen og hør hvordan det er.

Skrevet

Jeg har søkt i en studentbarnehage til høsten, siden jeg har planer om å begynne på skole. Jenta er da 2 år når hun begynner. Det studiet jeg skal begynne på varer i 3 år, noe som vil si at jenta har 1 år igjen i barnehage når jeg er ferdig. Er det da slik at jeg må bytte barnehage på henne det siste året, eller kan hun få gå tiden ut? Jeg tenker at jeg har lite lyst å flytte henne kun for 1 år, så da må jeg heller se om jeg får henne inn i en annen barnehage hvor hun kan gå tiden ut.

Signerer de andre. Ring bhg.og sjekk. Hvilken barnehage har du søkt på da? Vi har hatt barn i en av de på Blindern og den var SUPERGOD :)

Anonym poster: 57b8640529a1152fcf8d156a5617c1b1

Skrevet

Signerer de andre. Ring bhg.og sjekk. Hvilken barnehage har du søkt på da? Vi har hatt barn i en av de på Blindern og den var SUPERGOD smile.png

Anonym poster: 57b8640529a1152fcf8d156a5617c1b1

Har søkt på Studentungan i Bodø :)

Men da skal eg ringe for å høre imorgen. Tenkte kanskje at det var like regler overalt.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...