Gå til innhold

hva ville du gjort.?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har igjen å pusse opp en gang og barnarommet, så er vi ferdig i hele huset. vi har planer om å refinansiere og få bedre betingelser på huslånet når vi er helt ferdig.

 

jeg mener vi kan gjøre dette i påsken. ungene må ut av rommet sitt og inn på våres. vil helst ha de der i noen dager istede for i flere uker om vi tar det etter påsken.

mannen vil helst vente, vente helst så lenge han klarer å utsette det.

han er lei av å pusse opp hus. men er stor fornøyd med alt som er gjort.

 

planen er at mannen tar barnerommet og jeg tar gangen,.

 

blir lagt opp nytt strøm anlegg i disse rommene når vi er ferdig noe som gjør at vi ikke har strøm mens vi pusser opp. så må benytte oss av dagslys.

har flere arbeidslamper men blir så varmt av de.

 

lurer på hva ville dere gjort her.?

 

¨barna og vi skal jo gjøre ting sammen også. men det tar da ikke 10 dager.

pusset opp helt likt rom tok totalt 5 dager.

da har vi 5 dager med barna.

mamma hjelper oss med pass av barna mens vi pusser opp.

 

Anonym poster: 21adbb17b5ea59353f27b2a5e8ce3b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt hva er viktigst. At samboeren får noen dager hvile og vi koser oss sammen, eller at jeg får viljen og vi blir ferdige nå.

 

Men jeg har ikke forutsetninger for å svare. Gjetter meg til alt det som ikke står :P

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg hadde brukt påsken på det. Bare blitt ferdig med det og sluppet å ha det hengende over meg ;)

Skrevet

Er det ikke bare å kaste seg ut i det å bli ferdig? Da kan dere få slappet ordentlig av, ikke måtte se på alt dere skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...