Gå til innhold

Flere som elsker serien 'Helt perfekt' her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er den morsomste norske komiserien noensinne, men vet ikke om noen andre som ser det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett hver eneste episode. Love it!

Skrevet

JA! :D

Og jeg har aldri likt Thomas før!

 

Anonym poster: 03d709224cc1b45eaab92ea8e898e1b0

Skrevet

Jeg elsker den! Tok litt tid før jeg forsto humoren, men du verden som jeg kan le når jeg ser den! :D

Nå måtte jeg kjøpe første sesongen for å se den på nytt, og nå henger jeg så mye mere med!

den er bare genial!

 

Anonym poster: 303b7e0195a6a172ea398efd31454751

Skrevet

JA! :D

Og jeg har aldri likt Thomas før!

 

Anonym poster: 03d709224cc1b45eaab92ea8e898e1b0

 

Ikke jeg heller! ;)

Skrevet

Den er jo komplett genialt! Ler meg forderva hver gang, og er sååå glad for at de er i gang med sesong tre nå. Har de andre på dvd faktisk.

 

Anonym poster: 54a45626b5f1f4db5c9d09b76c2a3522

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg har ledd en del, men det irriterer meg at den er så lik "klovn". Derfor blir alt så teit. Har sett alt før i klovn nemlig. Til og med vignetten er nesten prikk lik.

 

Anonym poster: 147be5bda26397f8a664bd2541c52d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...