Gå til innhold

Spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er gravid med første. Jeg er i uke 22. Lurer litt på når man skal kunne kjenne spark i magen. Har jo disse "boblene" som jeg har kjent i 2uker nå, men ikke spark. Er dette vanlig? Blir jo litt urolig når jeg leser andre steder om at nå kan partneren kjenne sparka vis han holder på magen. Er redd det er noe galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta tid, ikke bekymre deg. Tror det tok lang tid før jeg kjente ordentlige spark forrige gang og, mannen kjente det rundt 24+3 (kriblefølelse i uke 18, spark uke 22/23 kanskje). Denne gangen ligger morkaka foran, så jeg kjente knapt noe liv for sikkert før i uke 21, men nå, uke 25 er det tydelige spark og har vært det i kanskje 2 uker. Det har mye å si hvordan babyen ligger, min sparker stort sett innover, og det føles ofte som "sug i magen" eller leamus. Det går veldig fort fra kribling og bobler til små dult og dytt og spark :-)

Skrevet

Husker jeg kjent "bobler" fra uke 15, men tror ikke sambo kjente noe før i uke 22-23. De helt tydelig sparkene som nesten er vonde- de kommer!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...