Gå til innhold

Oppgradere klesgarderoben! Tips til trendy kvalitetsklær:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går bare rundt i slitne joggebukser og slitne klær. Alt kan egentlig kastes. Føler meg absolutt ikke fin lengre.

Derfor tenkte jeg å handle meg en ny klesgarderobe. Noen tips til kvalitetsmerker? Jeg er forresten 22 år så ingen kjerringklær, men heller ikke for sexy liksom. Jeg er tross alt mamma;P

Om du skulle gjort det samme, kastet alt du har, hvor mange tusen hadde du brukt på nye klær/sko?

Anonym poster: 5068de565f47cb952ca3abd906a6ed77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, mange... :D

Neida, spøk til side:

Hvis jeg skulle bygget opp en helt ny garderobe ville jeg begynt med litt research. Først en lang runde på nettet, google f.eks "basisgarderobe", og les deg opp.

Så ville jeg tenkt litt over hva jeg jobber med, hvilke klær jeg trenger på jobb, til hverdags, og hva jeg liker å gå med når jeg skal føle meg fin. Siden du er mamma er det jo og praktisk med klær som kan vaskes, så tenk litt på det og ;)

Når du har en liste over hva du trenger og sånn noenlunde peiling på hva du vil ha/tror du kommer til å bruke, så ville jeg gått på shopping :D

Angående merker og sånt: Jeg ville brukt mest penger på "merketing" når det gjelder sko, vesker, klokker, slikt som du kan ha en stund. Merkeklær er gøy det, for all del, men det blir jo slitt, da... Jeg har noen få merkeklær som jeg har kjøpt både fordi jeg synes det er stas med merker og fordi jeg liker klesplagget, men er jevnt over mer fornøyd med klokkene, veskene og skoene ;)

Merker jeg liker er Triwa (klokker), Tiger of Sweden, Fillippa K (noe av det), Samsøe og Samsøe og Designers Remix for klær, og Unisa og Sixtyseven for sko. Når det er sagt så kommer yndlingsbuksene mine fra H&M ;)

Skrevet

Enig med følelsvims. Syns du fikk gode råd.

Hva du må bruke på jobb vil jo styre garderoben din endel, om ikke du er så heldig å ha uniform da;-)

Om du bruker endel cardigans o.l ville jeg lagt penger i en i rent materiale ull/silke eller lignende. Det er et klassisk plagg du kan ha i flere år.

Jeg har "oppdaget" at VIC og PM(bra bukser) ikke bare har kjerringklær. De har grei kvalitet til ok pris.

Ellers kan jeg ikke gi mange råd da jeg stort sett handler på rimelige kjedebutikker.

Men om jeg hadde råd, hadde jeg satt av 10-15 000,- og dratt på shopping i Glasgow(rimelig flyreise og alle butikkene i en lang gate).

Anonym poster: a1348bac428e8b717fa16b1d8ff401d7

Skrevet

Jeg har uniform;P OG jeg hater å shoppe i butikk;P blir nettshopping:)

Anonym poster: 5068de565f47cb952ca3abd906a6ed77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...