Gå til innhold

En bra mandag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker fagforeningen min. I dag fikk alle medlemmene på et gigantisk påskeegg :D

I påskeegget var det: 1 stor plate bergene melk, 6pk kvikk lunsj, 3pk new energi, 1 pose seigdamer, 1 pk marsipanpølser med sjokolade, 1 pose nidars påskegodt, 1 pose skumgodt, 1 pk smash-fingers.

Eneste som var litt dumt var at jeg ikke fikk det med hjem.....

....og jeg som skulle bli sunn denne uka :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvilken fagforening skal jeg melde meg inn i? Hadde ikke klagd over dårlig mandag hvis noen hadde gitt meg et slik egg...

Skrevet

Er medlem av NTL, men tror nok dette er noe lokalt på jobben min :P

Første gang jeg har fått noe annet enn julelunsj av fagforeningen!

Det kan de bare fortsette med!!

Gjest sug lut
Skrevet

Misunnelig. Vi strekker oss til pizza en gang i året, som egt bare er lokkemat fordi alt uansett er så uhorvelig dørgende kjedelig på møtene.

Skrevet

Hmm, det var noe ganske annet enn det min fagforening byr på. Tror rett og slett ikke jeg har fått annet av dem enn en penn en gang. Og så lønnsomme bidrag i lønnsforhandlinger da, det skal man kanskje ikke kimse av...

Skrevet

Hmm.. høres ikke ut som noen ille mandag :) Selv fikk jeg en gave bestående av Latviske delikatesser, eller snop, av ei på jobben som har vært på tur. Det inkluderte en stor sjokolade som var fylt med noe som utenpå så ut som hvit nougat eller noe sånt, og som viste seg å være 45% sprit. Godt man har fått en vane med å lese bakpå (selv om latvisk er vrient forstår man gjerne "alkohol" og "45%"), ellers kunne arbeidsdagen (og kjøreturen hjem) fort blitt morsom :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...