Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Et ganske merkelig sp.mål, men nå begynner jeg å lure her! Mannen min har ett barn fra før som er her annenhver helg, det barnet vet jeg har vært mye syk, men er som regel frisk når barnet er her. Derimot så blir vårt felles barn "alltid" syk de helgene mannen sitt barn har vært her. Nå er det 3-4 gang at datteren vår har blitt syk! Det bruker å skje siste dagen eller samme dagen som stebarnet mitt drar og vi begynner virkelig å lure hva som kan være årsaken. Nå har barnet vårt kastet opp en natt, vært sløv i hele dag og hatt litt feber. Forrige gang kastet hun også opp og så hadde hun diare noen dager. Gangen før der igjen tror jeg også det var diare. Dette har også skjedd tidligere når stebarnet mitt har vært her, men det er først nå vi har begynt å legge merke til det da det altså har skjedd 3-4 ganger på rad.. Som sagt, merkelig sp.mål, men har noen noe teorier på det? Kan det hende at stebarnet mitt bærer med seg ett eller annet som datteren vår reagerer på (lukt, noe på klærne e.l), eller kan det hende at hun rett og slett blir så sliten etter de helgene at det utløser sykdom? Ps: Barnet vårt har ingen allergier o.l som vi vet om. Anonym poster: ded8026cc38d5958114da1a8753bed38
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Dytter litt Anonym poster: ded8026cc38d5958114da1a8753bed38
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Høres merkelig ut, ville tenkt det var en merkelig tilfeldighet i første omgang, det har vært mye sykdom hos mange denne vinteren har jeg inntrykk av. Om det fortsetter og skjer enda flere ganger ville jeg begynt å tenkte på hva det kan være igjen. Spiser dere noe spesielt når halvbroren er her kanskje, og at miste barnet reagerer på dette? Har storebror en livrett dere bare spiser når han er der, eller spiser dere mye mer godteri, brus, potetgull eller andre ting enn ellers og hun reagerer på det? Anonym poster: 6a913cdc709eddd8594b210146184dea
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Takk for svar Joda, det har vært mye sykdom i vinter, bare så rart at det skal skje akkurat etter de helgene.. Tror heller ikke vi spiser noe annet enn ellers de helgene.. Får se hvordan det går neste gang og evnt ta en tur til lege om hun skulle bli syk igjen. Anonym poster: ded8026cc38d5958114da1a8753bed38
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Sterke følelsesmessige reaksjoner kan vel være enten stress pga redsel, eller stress pga skuffelse over at vedkommende reiser igjen? Dvs at jenta savner søsken på en traumatisk måte Nei, jeg vet ikke... Oppfører hun seg på en spesiell måte rundt dette barnet? Siden de går på forskjellige skoler, kan det være at de hver helg smittes med bakterier fra den andre skolen. Men det burde i såfall gjelde begge veier... Anonym poster: 15435eeaf45e8ced412be1ce6db59673
geitemarken Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Mye kjør de helgene? Her blir lille syk hver bidige gang vi er på Leos lekeland. Tror det er for at hun tar seg sånn ut og blir rett og slett utslitt og hvis hun har et virus i kroppen så slår det ut da.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Begge er under skolealder Vi finner ikke nødvendigvis på så mye de helgene, men de leker godt sammen og tuller mye, så det kan jo hende hun rett og slett blir sliten og så får en sånn reaksjon. Stebarnet mitt er også litt mer "vill" og tester grensene mer enn det datteren vår gjør og hun blir da litt påvirket av det og mer propell Anonym poster: ded8026cc38d5958114da1a8753bed38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå