Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er veldig, veldig forkjølet. Har det rett og slett ikke godt, men ikke feber. Tempen ligger på 37,6-37,9 Har hatt det slik i en 3-4 dag. Når jeg har det slik kan jeg være syk lenge, men dersom jeg får feber over 38,5 i mindst 3 timer blir jeg fortere frisk etterpå. Så hva gjør jeg for å få feber? Anonym poster: 23b7c67a3ad9c5f2998f66c42fbc5807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå