Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 jeg opererte i november, etter dette har jeg hatt problemer med beina. de kan streike helt plutselig,. var i matbutikken i sta og plutselig kan jeg ikke stå på beinet på en stund. ikke så moro og halte med handlevogn rundt. slik er det mye. noen ganger mange ganger dager, mens andre ganger kan det skje kunn noen få ganger på en dag. hvert hos legen, men han tar det ikke helt seriøst. jeg er sykmeldt. men plager meg at det er slik. kan ikke bære noen av ungene i frykt for at jeg skal miste kontroll og miste ungen. Anonym poster: 9bb9e6313199e64ccffed6c5f642deb9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Hva opererte du i november da, var det hofta du opererte og den har ikke blitt bra? Da tror jeg nesten jeg ville ringt sykehuset som opererte deg og bedt om å få komme på en etterkontroll.. Anonym poster: 3f5f2c433ed7e3c0ddacdea88d8ce4d0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Hva opererte du i november da, var det hofta du opererte og den har ikke blitt bra? Da tror jeg nesten jeg ville ringt sykehuset som opererte deg og bedt om å få komme på en etterkontroll.. Anonym poster: 3f5f2c433ed7e3c0ddacdea88d8ce4d0 opererte puppene. så har ikke noen slik sammenheng,. Anonym poster: 9bb9e6313199e64ccffed6c5f642deb9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Hvis de gjorde noe feil ift bedøvelse eller narkose så hender det noen får "pussige" symptomer i ettertid som tilsynelatende først ikke har noe med saken å gjøre. Noen har også bivirkninger av narkose i lang tid etterpå. Kan det være at du ikke tåler protesene? Siden legen ikke tar deg på alvor så ville jeg tatt en tur til en kiropraktor. Kan hende du bare har en låsning i bekkenet eller lignende, evt en liten prolaps. Kiropraktoren kan også henvise deg videre til undersøkelse eller spesialister hvis h*n mener det er nødvendig. Anonym poster: a979a6b12c1097a524bfde81f315ea69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå