Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Mandag: jobb. Bassengtrening. Jordmor. Fotball for fleste Tirsdag: jobb. Korps på eldste. Møte på Pptjenesten. Onsdag: jobb. Fysioterapi. Eldste i bursdag. Minste på fotball. Torsdag: bassengtrening. Kiropraktor. Tannlege. Eldste være med en i klassen hjem. Fredag. Jobb og bursdag på eldste.... Inni alt dette skal gaver kjøpes inn og vi må pakke til hyttetur.... Husker jeg engang jeg sa det var slitsomt med 2 i barnehage, men det boir jaggu mer når de blir større! !! Dette er typisk på våren, og serie kampene p fotballen har ikke engang starta. Skal bli godt med påskeferie ja! Anonym poster: 1009e60b498c20cba8de08e8a8b63bd0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Beklager skrivefeil. Skriver fra tlf Anonym poster: 1009e60b498c20cba8de08e8a8b63bd0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Mandag: meg og mannen har fri. Snakke med advokat og ordne iforhold til omsorg med barnefar til to av ungene. Snakke med barneværnet også foresten. To unger skal leveres til mor etter skolen. Ene barnet har med en veninne hjem som er her til de skal på håndballtrening, de blir hentet av vennens foreldre. Annen unge skal på øvelse. Tirsdag: jeg jobber seint, så kommer hjem til legge tid. Før det skal det ordner mer med advokat og slike ting. Ungene blir hentet av farmor så de kommer hjem etter barnetv. Min msnn er hjemme. Onsdag: kjøre en unge og en veninne i kirken før skolestart, da de skal øve. hente de når de er ferdige også. møte på familievernkontoret før jobb. En unge skal på trening. Jeg kommer hjem når ungene er lagt, er jeg heldig får jeg sagt god natt om de ikke har sovnet. Ett av mannens barn skal kjøres på dans, selv i mors uker. Torsdag: har jeg fri. Fotballtrening og korps. Ett av mannens barn skal kjøres til spilletime, selv når hun eer hos mor. Jeg skal være korpsvakt. Mannen skal på nattevakt så han soveer mesteparten av dagen. Fredag: jobber jeg kveld og mannen natt igjen. Ungene vet jeg ikke om skal bort i helgen eller ei, denne helgen jobber jeg slik at det går greit om de er hjemme. Lørdag: jeg jobber kveld. Mann natt. Søndag: har jeg fri og mann jobber natt. Blir muligens bursdagsselskap, men det er litt usikkert enda. Da går mesteparten av dagen siden det er ett stykke unna. Anonym poster: 38bb2d81bf04708001993775f07cae0e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Mandag: Fotballtrening for eldstemann, pappa er med. Tirsdag: HJemme etter jobb og bhg som regel. Pappa trener. Onsdag: Pappa og minsten hjemme i pappaperm. Torsdag: Som regel hjemme etter jobb bhg. Kanskje eldste er på besøk hos en kompis etter bhg. Fredag: Hjemme etter jobb og bhg, ekstra god middag. Spillekveld for guttene, dvs de får lov til å spille data. Lørdag: Museum/ kino/ teater/ svømming/ akedag eller lignende. Søndag: Samme som lørdag. Anonym poster: 9fcb7fb59368538641046a4266ad779b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 At småbarnsperioden skal være så slitsom skjønner ikke jeg heller, da har du jo 100% kontroll på ungene og man kan bare være hjemme om ettermiddagen om man ønsker det. Med flere skolebarn er det virkelig travle uker altså, fritidsaktiviteter, lekser, vennebesøk, barneselskaper, dugnader, foreldremøter osv osv. Den travleste tiden er desember og mai, da er det i tillegg avslutninger for alle skoleklassene, alle fritidsaktivitetene og mye annet som skjer. Jeg har fire barn, så her har vi ikke en eneste ettermiddag uten planlagte aktiviteter, selv om barna ikke er med på mange ting hver. Eldste går f.eks på fotball og har to vanlige treninger og en keepertrening i uken, når sesongen starter er det kamp i tillegg. Når det blir litt alder på ungene forventes det at de satser litt og en trening i uken er ingenting, de må jo trene mer enn som så.. Anonym poster: 7c0879ed31dd881d59f7f9ea2f0b1c3e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Takk, det hjalp å se at det er travle tider hos andre og:) Jeg er av en eller annen merkelig grunn gravid med nr 3, og skjønner ikke hvorfor når jeg ser uka på trykk! Har bekkenløsning ille som fy, og er stort sett alene med de i uka. Ha ha, hva har jeg gjort?? HI Anonym poster: 1009e60b498c20cba8de08e8a8b63bd0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Er sykemeldt Mandag: jordmor, mann på trening ungene hjemme. (Når de er her, har 50/50) Tirsdag; minsten til legen på morran, mellomste på håndball på ettermiddag, guttene til min mor Onsdag; guttene på trening(samme trening) Torsdag; jenta i bursdag rett etter skolen. Fredag: hente/ levere dag...denne uka levere til faren Mannen på jobb hver dag Anonym poster: 36786de8dec80abb78da326c09856033
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Mandag, jobb/skole/barnehage, hjem kl 16.30, spise middag, far drar på jobb. Vaske, rydde. Tirsdag, jobb/skole/barnehage, hjem kl 16.30, spise middag, far drar på jobb. Vaske, rydde. Onsdag, jobb/skole/barnehage. Jeg jobber over. Hjemme ca 22.00 Torsdag. jobb/skole/barnehage. Jeg jobber over. Hjemme ca 22.00 Fredag, jobb, hjemme 16.30. Spise, sovner på sofaen til nytt på nytt. Innimellom er det dansetimer, vennegrupper for barna, lekser, FAU og SU (de møtene vi rekker) FOR ET SPENNENDE LIV VI LEVER. Joda, lørdag og søndag, vaske klær og hus så vi kommer oss gjennom neste uke. Alt for å unnå å bli en vorte på samfunnets rumpe. Vurderer sterkt å bli en samfunnsparasitt og jobbe bare 50 %. Anonym poster: 4ae6f1980969ca0bb57d9a0b379cf0c4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Har barna denne uka fra søndag til fredag morgen. En i bhg og en i 1 klasse. Henter og leverer derfor. Mandag: eldste på fotballtrening, bf er trener, så han henter og leverer her. Jeg selv skal på øvelse og bestemor passer. Tirsdag: minste skal på turn, er i tillegg et sammenfallende arrangement på eldstes skole, så bestefar følger og passer minste. Onsdag: pt ingen planer eller aktiviteter. Torsdag: minste skal ha med venn hjem fra bhg. Fredag: påskekaffe i bhg, bf gjør det da han skal ha de med på påskeferie. Mor skal på fest om kvelden. Mine har kun en aktivitet hver og bf følger opp eldste siden han er trener, så det er veldig greit. Lekser gjøres selvfølgelig hver dag. Anonym poster: ab7d0e607b0227a20b391ae707a491a5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 mandag: ingenting på ettermiddagen tirsdag : ridekurs for begge barna onsdag: avlastning for ene, ingenting for andre Torsdag: ene barnet har besøk med hjem eller er på besøk fredag : ingenting på ettermiddagen helger varierer noen ganger aktiviteter andre ganger besøk og noen ganger bare slapper vi av Anonym poster: 07d862fa0a5d42ba7d1c79a0b19c7dcb
Gjest vinterbrud Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er ufør og hjemme,hver morgen så er det medisiner og smøring før jeg følger henne på skolen. På ettermiddagen så er det henting,middag og etterpå lekser. Hver kveld så er det medisiner og smøring. 1 dag i uka er det ridning,avogtil er det kor og vennebesøk for jenta mi. Ellers så går dagene til tider med til å gå på møter og legebesøk angående jenta mi. Avogtil så savner jeg barnehagetida,da var ettermiddagene frie angående lekser.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Denne uken: Mandag: Begge jobber, hjemme mellom 16.00 0g 18.00, ungene skole og SFO, ca en time lekkser, et barn til spilling og det andre på sykurs. Tirsdag: Begge jobber, hjemme mellom 16.00 0g 18.00, ungene skole og SFO, en konferansetime, to barn på trening, jeg trener, mannen har et kveldsmøte, spillelekse for et barn. Onsdag: Begge jobber, hjemme mellom 16.00 0g 18.00, ungene skole og SFO, ca 1 t lekser, et barn på trening, overnattingsbesøk, mannen trener, spillelekse for et barn, et telefonmøte for meg på kvelden. Torsdag: Begge jobber, hjemme mellom 16.00 0g 18.00, ungene skole og SFO, ca 1 time lekser, et barn har bakekurs og spilletime før elevkonsert, hele familien skal høre på konserten, jeg trener. Fredag: Begge jobber hjemme mellom 16.00 0g 18.00, ungene skole ikke SFO så blir med venner hjem til vi kommer fra jobb, et barn har skolekonsert, mannen henter påskegjester (skal ha 4 voksne på besøk hele påsken), trening, hente skiutstyr til gjestene. Anonym poster: 562e16d254152e86660abbebff191d7c
Kaffemocca Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Denne uka her ser faktisk ganske fin og rolig ut, men spør igjen over påske:-p Mandag: skole og jobb på barn og mann. Jeg jobber kveld. Tirsdag:skole og jobb på alle sammen. Foreldremøte på kvelden. Onsdag: fri på meg, de andre på skole og jobb. Jeg skal pakke på dagen også er det premieutdeling for karusellrenner gutta har deltatt på på kvelden. Torsdag; reiser til Syden:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes vi har det ganske greit med fritidsaktivitetene. I tillegg er jeg hjemme med barselpermisjon, det hjelper også. Mandag: Far på jobb, og fikser en del andre ærend på ettermiddag. Eldste på slalom. Tirsdag: Far på jobb. Ingenting på ettermiddag, frileik hjemme. Onsdag: Far på jobb. Babysang for mor og baby. Yngste på allidrett. Torsdag: Skitur på skoledagen. Far på jobb. Ettermiddag: Bursdag for yngste, musikkøvelse for eldste. Fredag: Helg og påskeferie! Anonym poster: 1000403146d0b3f0aa1881d542e8b32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå