Gå til innhold

Har dere begynt å kjenne liv?


Rediken

Anbefalte innlegg

Har begynt å kjenne liv de to siste dagene :) Er en plass mellom 13-15 uker på vei. Forrige gang kjente jeg ikke liv før i uke 18, så det ble tidligere denne gangen her :)

 

Andre som har begynt å kjenne liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg trodde jeg kjente et spark i uke 12, men det var nok bare litt luft. Jeg er 15 uker på vei nå å gleder meg så til å kjenne liv. Tidligere har jeg heller ikkje kjent noe før etter ultralyd, dette er vårt 3. barn forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noe med sikkerhet, har lurt på det noen ganger, men tror kanskje det har vært noe annet. 16+1 og 3.gangs.

 

Morkaken er på fremsiden, så jeg forventer ikke å kjenne noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA <3 kjente små bobler da jeg var rundt 13-14 uker.. Trodde det bare var luftbobler siden jeg ikke merket noe som helst før i uke 20 med nr.1

Men "boblene har bare blitt kraftigere og kraftigere så nå er det ingen tvil.. er 16 uker i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en liten boble i ny og ne. Velger å tro at det er små spark! :) Jeg er 15+5. Forrige gang kjente jeg liv første gang i uke 16, men ikke daglig før rundt uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det innimellom. Første gang i uke 12.

 

Denne gangen er morkaka på baksiden også, så burde kjenne tildligere. Er bare 13+3, så veldig tidlig enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tørr nesten ikke å skrive det en gang, er fryktelig usikker. Har hatt flere runder hvor jeg tror at det muligens kan være noe, men det bare har vært luft. Men på fredag kjente jeg noe som føltes annerledes ut, så kanskje. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 13 uker og har og kjente sånne bobler i magen. Og er neppe luft har hatt nok mageproblemer tidligere til å vite forskjellen :P aldri kjente det sånn før...nesten som det kiler på innsiden.hmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+2 og kjente liv første gang i går, 3. gangs gravid så heilt sikker på det er den lille som ligg å vrir på seg. Deilig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker, men tror det. :) Er 16 uker (16+4 i følge UL-termin) og morkaka ligger mot ryggen så tipper det uansett ikke er lenge til før jeg er helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+1 nå, og joda dét må væreliv eg kjenner... Sommbibler som sprekker helt nederst immagen. Ikke hele tiden, men et par ganger om dagen kanskje.

 

Blir m ett litt mer virkelig ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg også på om jeg kjenner det. 13+1 i dag. Er jo usannsynlig tidlig! Vet at morkaka ligger mot ryggen, så det er jo klar bane ;-) Kjenner vel et lite dult om dagen kanskje. Mest når jeg sitter i ro, slik som nå, eller når jeg skal sove.

 

Vet ikke helt om jeg har noen følelser knyttet til det, egentlig. Er ikke av de som synes det er SÅ FANTASTISK å gå gravid 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...