Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 at nå skjer det noe galt! Jeg har hatt iallefall en gang jeg husker denne tanken. Mannen min hadde blitt overtalt til å kjøre motorsykkelen til en kompis(han har hatt motorsykkel selv i mange år) Og idet jeg ser han kjøre ut mot krysset for å dra sier jeg høyt "hadet, vær nå forsiktig" tenkte da: "dette kjenner jeg kommer til å gå galt!" 2 timer seienere ringer han, han ligger i ambulansen;-( Gikk heldigvis bra, _bare_ knekt ei arm og litt andre bruddskader...uff jeg bare VISSTE det!:-( Flere? Anonym poster: 154bd545318ac0ebe012b768466516a6
Edelweis Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 jepp. har en sterk intuisjon. stoler ofte på magefølelsen :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Nei ikke som jeg kommer på, men jeg er omvendt. Føler jeg kan kjenne gode ting som skjer. Visste kjønn på begge barna før ul og fødsel selv om vi ikke ville vite det før de kom ut. Visste at 2 huskjøp gikk i orden. Kommer ikke på mer i farten, men har mer magefølelse på gode ting jeg da
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Ja, flere ganger. Det trenger ikke nødvendigvis skje en ulykke, men hvis jeg får vondt i magen vet jeg at jeg får en dårlig nyhet senere på dagen. Det slår ALDRI feil. Jeg skulle nok stolt mer på intuisjonen tidligere. Det hadde spart meg for mange sorger ang eksen Anonym poster: 5ff19f520c74cff588ce7540aa5a76af
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Ja, husker spesielt en gang vi skulle kjøre hjem fra mora til mannen min, tar ca 2.5 timer å kjøre. Jeg viste at noe ville skje, en ulykke... Men at vi ikke ville bli skadet. Riktig nok etter ca 1.5 times kjøring kommer bilen i mot over i feil kjørebane og kræsjer med bilen foran oss, tok en snurr og kræsjet med bilen bak oss. Vi berget!! Den julen tsunamien var så hadde jeg også en følelse av at noe stort ville skje. Og et par dager senere skjer det. Men hadde ingen jeg kjente involvert da.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Jupp, sterk intuisjon her også. Spesielt hva meg selv angår. Anonym poster: 3e8e5710b69dfa7fd1a4eee03283a501
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Opplever slikt både ift gode ting og som forvarsler for verre ting. Unngikk en bilulykke på den måten, visste bare at det ville skje og ca hvor, så var kjempeobs akkurat der. Fikk beskjed om det rett før jeg satte meg i bilen og skulle ut på langtur alene på natten. Jeg vet alltid hvis noen i familien skal dø. Som regel vet jeg hvem, men to ganger på mer perifere familiemedlemmer har jeg ikke visst akkurat hvem. Men vet alltid at det skjer og ganske nøyaktig på forhånd. Noen ganger dager før, andre ganger uker, og også faktisk nærmere et år. Alt har stemt. Men jeg forsøker å fokusere på de positive tingene jeg får beskjed om Anonym poster: 0b2ce32dbfbb257b74924e51c22944ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå