Gå til innhold

Jævla drittmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på byen med venner i helga og gubben ble sittende hele kvelden sammen med ei dame og prate, danse og kose seg svært så mye. Dansinga utartet til å bli veldig "sexy". Sånn rumpedans når dama gnir rumpa mot pikken hans. Jeg er sikker på at de hadde endt opp på enerom og hatt sex hvis ikke jeg var der. Han har aldri oppført seg slik før ihvertfall ikke når jeg har vært tilstede. Og ja han var full. Vi har vært sammen i 5 år og har 1 barn så jeg er litt i tvil om hvordan jeg skal reagere.

Hvordan hadde dere reagert?

Anonym poster: e2bac4363ec7dffcbce9565b2a60e0c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Og dette satt du å så på hele kvelden uten å gjøre noe??

Skrevet

Hadde der vært min mann så hadde jeg mobbet 'livsjiten utav han', og hatt det hysterisk morsomt på hans vegne. Hvordan du bør reagere overfor din mann er umulig å svare på da jeg ikke kjenner verken han eller deg.

Skrevet

Hvis det var en fremmed dame hadde jeg gått bort og hvisket i øret hennes "Han du danser med har gonorre"

Anonym poster: 64c572e9adc9204438be0e449bdf66f6

Skrevet

Uakseptabelt!!Hvorfor gjorde du ikke noe med det når du ikke tolererte det?

Skrevet

Håper han har lagt seg langflat og bedt om unnskyldning? Sånn oppførsel et helt uakseptabel. Men hvorfor grep du ikke inn kvinne?

Skrevet

Hvor gammel er han? Så kjipt.

Anonym poster: 2bb22ca310e99a4c7367eeae49cbebf6

Skrevet

Hvorfor får HI kjeft for noe MANNEN hennes gjorde galt? Skal man forhindre utroskap, ellers kan man takke seg selv da eller?

Anonym poster: 318dd65b94816fb10eb0be5f878dc1fc

Skrevet

Hvorfor får HI kjeft for noe MANNEN hennes gjorde galt? Skal man forhindre utroskap, ellers kan man takke seg selv da eller?

Fordi hun selv kunne ha forhindret det!

Hun stod jo bare å så på..

Skrevet

Fordi hun selv kunne ha forhindret det!

Hun stod jo bare å så på..

Og da er det greit? Mannen er viljeløs kåt horebukk som går etter instinkt og må bli FORHINDRET av kona si for at han ikke skal ha sex med andre? Hvilke menn er dere sammen med egentlig? Jeg ville ikke ha vært sammen med en mann som takket ja til sexy dans og flørting med annen dame mens han var sammen med meg. Uansett om jeg var der eller ikke.

Si meg en ting, hvis HI ikke hadde vært der, hadde da det vært logisk at mannen hennes bare kunne ta for seg?

Skrevet

Det sier jo noe om han det da.

Og noe om henne som velger å være sammen med en kåt horebukk som ikke kan styre sine lyster.

Hun så den kanskje komme?

Hvilken menn vi er sammen med?Jeg er sammen med verdens herligste mann.Sa jeg at at jeg hadde vært sammen med en som takket ja til sexy dans og flørting?

Logisk?Hva mener du?

Skrevet

Og noe om henne som velger å være sammen med en kåt horebukk som ikke kan styre sine lyster.

Hvilken menn vi er sammen med?Jeg er sammen med verdens herligste mann.Sa jeg at at jeg hadde vært sammen med en som takket ja til sexy dans og flørting?

Logisk?Hva mener du?

Du mener at HI kunne forhindret mannens oppførsel. Hvorfor skulle hun det, når han er en voksen mann med fri vilje? Mannen blir ikke mindre utro senere om kona denne ene gangen setter en stopper for affæren. Og nei, de fleste ser den ikke komme. Jeg selv ble ført bak lyset i flere måneder av eksen som var utro mens jeg gikk gravid og var hjemme med hans baby, mens han var på ferie og horet. Det fikk jeg vite etterpå, og det kom som et sjokk på både meg og hans familie.

Skrevet

Jeg hadde gått bort å markert for dama at mannen var min og tatt et alvorsord med mannen!

Skrevet

Hva sa han egentlig til dette i ettertid?

Anonym poster: 606603d04ec641d372de08d9ac972da7

Skrevet

Jeg er såpass sjalu av meg at det hadde ikke jeg tolerert. Forloveden min møtte på en gammel flamme som vet at vi er sammen og hun begynte å gni seg opp mot han, han ga klar beskjed om at hun skulle slutte og sa også ifra at "kjerringa står med varm kaffe og den blir nok å ende på deg hvis du ikke slutter" :P

HI, dette er ikke ment som kritikk mot deg, men hvorfor satt du bare å så på? Du "tillater" det jo på en måte når du er til stede og ikke gjør noe.

Anonym poster: bbcb454ab30ace3aa18ff29e32b6d322

Skrevet

Det hadde jeg selvfølgelig aldri tolerert. Ved å gjøre slikt så pisser han på ekteskapet, på barna våre og på livet vårt sammen. Han gjør våt famllie og seg selv til latter. Hvorfor lot du ham holde på HI?? Jeg hadde gitt ham en real lusing og dratt derfra i harnisk!

Anonym poster: 6d4fe301f6d4f9a492219d235aaf95df

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men i all verden da!

Så fordi hi ikke nedverdiget seg til å gå bort og fysisk hindre mannen fra å gnikke seg mot en annen så tillot hun det å skje?

Om mannen min hadde oppført seg på den måten hadde jeg aldri i livet hverken lagd en scene ved å gå bort og 'markere' at han er min eller gitt noen av dem en lusing :o

Om han trenger meg til å passe på at han oppfører seg sømmelig, kan han få klare seg uten meg!

Jeg hadde gått stille og rolig fra festen og tatt oppvasken etterpå - uten publikum!

Skrevet

Logisk?Hva mener du?

Du mener at HI kunne forhindret mannens oppførsel. Hvorfor skulle hun det, når han er en voksen mann med fri vilje? Mannen blir ikke mindre utro senere om kona denne ene gangen setter en stopper for affæren. Og nei, de fleste ser den ikke komme. Jeg selv ble ført bak lyset i flere måneder av eksen som var utro mens jeg gikk gravid og var hjemme med hans baby, mens han var på ferie og horet. Det fikk jeg vite etterpå, og det kom som et sjokk på både meg og hans familie.

I stedet for å bare se på kunne hun kanskje sagt at det ikke var greit da eller?Og sagt hadet bra "Jævla drittmann"..

Nei, blir ikke mindre utro..Men det er hun som har valgt å være med denne drittmannen da..

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er ansvarlig for sin egen atferd. Hvis min samboer gjør noe smakløst, ufint, pinlig, frekt eller dumt i fylla, korrigerer jeg ham ikke. Jeg er ikke hans mor. Hvis han gjør noe direkte farlig eller lovstridig, vil jeg nok prøve å korrigere ham. Men HI skal ikke klandres for at mannen hennes velger å krenke henne på fest. HUN er da den siste som skal gå bort og si "slutt å klå på hverandre" - hvor nedverdiget skal man liksom bli? Det blir bare verre om man tar rollen som moralpoliti!

Gjest sug lut
Skrevet

Du burde ha gått bort og pissa på ham.

Skrevet

Logisk?Hva mener du?

I stedet for å bare se på kunne hun kanskje sagt at det ikke var greit da eller?Og sagt hadet bra "Jævla drittmann"..

Nei, blir ikke mindre utro..Men det er hun som har valgt å være med denne drittmannen da..

Jeg er ikke typen som lager drama ute blant folk, men jeg sa ifra til han at jeg ikke likte slik det utviklet seg. Han brydde seg ikke om det og fortsatte i samme stil.

Jeg tok det opp igjen på søndag å han beklaget hvis jeg hadde blitt lei meg, men han husker ikke alt som skjedde.

Jeg leste en annen tråd her inne om ei jente som hadde gjort noe dumt (jeg har visstnok gjort noe dumt....) å ikke husket det dagen etter. Mannen var sur og grinete for det. Hun fikk mange svar som mente at mannen overreagerte og var sjalu. Derfor var jeg litt i tvil om hvordan jeg burde reagere siden situasjonene kanskje kan sammenlignes litt. Jeg er ikke særlig sjalu av meg, men følte meg tråkket på.

HI

Anonym poster: e2bac4363ec7dffcbce9565b2a60e0c0

Skrevet

Personlig hadde jeg gitt beng i det.

Det er lov å skjekke menyen ute så lenge en spiser hjemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...