Gå til innhold

Mistet i uke 16+6:-(


Linnive

Anbefalte innlegg

Har mistet lille englebeibien vår i uke 16+6:-( Etter fødsel og utskrapning har vi fått beskjed av legen om at det ser ut som vi har mistet pga blæremola. Noen som har vært borti dette? Fikk panikk når jeg begynte å lese om det på nett. Ikke nok med den forferdelige beskjeden om en død beibi i magen, å det som man må gjennomgå i en slik situasjon. Men nå også dette. Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så utrolig trist :( Har aldri hørt om det en gang så måtte lese litt om det.

God klem håper du får god hjelp og oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist og tøff beskjed å få. Vil jo tro du får tett oppfølging fremover. Viktigste er vel å ikke bli gravid igjen før etter et år slik det anbefales slik at man ikke risikerer noe...

 

Varm klem!

 

Anonym poster: 58eb37993d630efe78ac10f55e5b0e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei;

Veldig trist å høyre at du har mista. Eg veit litt om blæremola...har hatt det sjølv, og har mista mange fleir gangar i tillegg.

Blæremola kan vere partiell (og det er vel det du har hatt sidan du hadde eit foster og) eller komplett. Når du har komplett så er det alltså inget foster som blir laga, men slik eg har forstått det så er det kun far sitt arvemateriale "som lagar graviditeten" og det blir laga ein slags rar drueforma morkake, og det blir produsert enorme mengder HCG. Når du har partiell så er det eit foster der, men morkaka er lik den for komplett mola. Graviditeten har alltså laga ein slags unormalitet=mola. Når du no har fått utskraping og graviditeten er ferdig så vil dei måle HCG på deg. I mitt tilfelle, der hcg gjekk ned relativt fort (under 5 etter 8 veker) så var det nok å måle hcg i 6 månader etterpå før eg "vart friskmeldt". Dersom du har hatt partiell mola, trur eg det er nok med 3 månader. Dersom hcg brukar lang tid på å gå ned, så må man måle det månadleg i 1 år etterpå. Dette fordi man er redd for at rester av molaen fortsatt skal vere der og produsere hcg. Dette er ikkje bra. Heller ikkje fordi det kan spre seg. MEN!!! Ikkje ver bekymra! Mola i seg sjølv er sjeldan, men eg har lest at dei siste 10 åra har alle som har fått mola i Norge blitt friskmeldt :)

 

Men det er drit å først miste, så måtte gå gjennom månader med hcg-måling og venting, før man så skal bestemme om man orkar å prøve å bli gravid på nytt. Viss man blir gravid igjen så trur eg man alltid får oppfølging for å vere sikker på at det ikkje er "ein ny mola". Eg fekk oppfølging ved min neste graviditet, men er usikker på om det var pga molaen eller habituell abort-diagnosen, eller kombinasjonen....

 

Send meg gjerne ein PM viss du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...