Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Har fri hele neste uke og gleder meg enormt til å slappe av. Gå på ski, dra i akebakken, båle, spille spill, late morgener og litt senere kvelder:) Er alene med ett barn i første klasse og vi skal stort sett være hjemme men også en tur på hytta.Vi er besøkshjem så får dette barnet på besøk selve påskehelgen:) Hva er deres planer? (idag skal vi forresten å finne gåsunger;)) Anonym poster: 6553a51db0cb2b7ab8874e8c8cf0b664
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg får mannen min hjem etter 3 måneder borte på jobb, og gleder meg som en unge! Har fått stor mage i mellomtiden, og grugleder meg til å vise frem den også (tenk om han synes jeg er tykk og ekkel? Kan aldri tenke meg det, men er litt skummelt at han ikke har fått se forandringen gradvis... Samtidig som han er superengasjert og gleder seg veldig til å se og kose med babymagen). Så jeg skal bare kose meg masse med min kjære i påsken <3 Fri fra jobb i to uker begge to også, men skal ikke dra noe sted, har ikke lyst. Anonym poster: 0afbab03f2a9bd68332cafa161c0c438
<3 2G <3 Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Håper baby kommer nå så jeg kan slappe av med familie i påsken. Hjemmepåske blir det uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Jeg får mannen min hjem etter 3 måneder borte på jobb, og gleder meg som en unge! Har fått stor mage i mellomtiden, og grugleder meg til å vise frem den også (tenk om han synes jeg er tykk og ekkel? Kan aldri tenke meg det, men er litt skummelt at han ikke har fått se forandringen gradvis... Samtidig som han er superengasjert og gleder seg veldig til å se og kose med babymagen). Så jeg skal bare kose meg masse med min kjære i påsken <3 Fri fra jobb i to uker begge to også, men skal ikke dra noe sted, har ikke lyst. Anonym poster: 0afbab03f2a9bd68332cafa161c0c438 Så spennende. Det går nok helt supert, og han blir nok å falle pladask for magen din:) Gratulerer med magen og kos dere masse i påsken:)) Anonym poster: 6553a51db0cb2b7ab8874e8c8cf0b664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå