Gå til innhold

Trenger Wordhjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan lage forskjellige "signaturer"?

Jeg skriver mye brev for flere andre og greier ikke fatt hvordan jeg kan legge inn dette automatisk som jeg kan hente frem når jeg trenger de forskjellige. Jeg er på dette området litt nek, ja jeg vet det. Ender jeg opp med å måtte lagre hele arket med ferdighilsen på?

 

Enn så lenge skriver jeg inn hver og en selvsagt.

 

Eks:

 

Med vennlig hilsen

ADVOKATFIRMAET......................

 

 

Navn Nanvnsen

advokat

 

Anonym poster: c7c1d63719686baf017679719e76a08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg vet helt, men jeg ville tenke at du måtte lagre et uskrevent brev med bare signatur som mal?

Skrevet

Jeg vet heller ikke om noen signaturfunksjon, men du kan også lage forkortelser som skriver seg selv ut slik som at når du skriver "f.eks." kommer automatisk "for eksempel". Da kan du jo lage deg enkle versjoner av navn som skriver seg fullt ut hver gang du skriver 3-4 bokstaver. (Håper dette ga mening)

 

Nytt eksempel: Da jeg skrev masteren min skrev jeg ordet spørsmål utrolig mange ganger, og siden jeg synes akkurat det ordet er litt kronglete og slitsomt for høyre lillefinger satt jeg inn en funksjon slik at jeg bare skrev "spm", og da ble det til "spørsmål" av seg selv...

 

Anonym poster: 9366171de2d6aabc8c114c2debd6f093

Skrevet

Du må lage deg en mal. Der kan du legge inn den skrifttypen du foretrekker, lage topptekst og bunntekst, legge inn en logo og selvfølgelig en signatur. Så lagrer du det som en mal, og kan da hente fram den malen hver gang du skal skrive noe med denne signaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...