Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Folket på Innhaug! Lettlest og fin. Tragiske historier blandet med romantikk. Er så bra skrevet http://m.bokkilden.no/SamboWeb/mobil/produkt.do?produktId=2920139 I boka på linken er alle romanene samlet! Og det trengs, for du blir hekta:) Noen flere tips? Gjerne i den sjangeren og tidsperiode? Anonym poster: 7f23b565431aecae0ce1ef3c8556ed7e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk, var på leting etter noe sånt til min svigermor som elsker å lese . Skjønte ikke helt den linken, kan du forklare hvor mange bøker det er i denne serien? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Eller er alle bøkene som finnes samelet i dette verket på linken ? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Det er 4 romaner om samme dama og hennes liv. De er samlet i den boka på linken De er å få kjøpt hver for seg og Anonym poster: 02b99b77f8dc0fe594d96821c864f2f1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk, var på leting etter noe sånt til min svigermor som elsker å lese . Skjønte ikke helt den linken, kan du forklare hvor mange bøker det er i denne serien? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194 De er steingamle da, så om du har en svigermor som er glad i å lese har hun garantert lest de for lenge siden Anonym poster: 3c3861c6c251253b0252a8272ef91e71
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk, var på leting etter noe sånt til min svigermor som elsker å lese . Skjønte ikke helt den linken, kan du forklare hvor mange bøker det er i denne serien? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194 De er steingamle da, så om du har en svigermor som er glad i å lese har hun garantert lest de for lenge siden Anonym poster: 3c3861c6c251253b0252a8272ef91e71 Hehe sant nok men BRA!! Les dem selv om ikke annet Anonym poster: 02b99b77f8dc0fe594d96821c864f2f1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk, var på leting etter noe sånt til min svigermor som elsker å lese . Skjønte ikke helt den linken, kan du forklare hvor mange bøker det er i denne serien? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194 De er steingamle da, så om du har en svigermor som er glad i å lese har hun garantert lest de for lenge siden Anonym poster: 3c3861c6c251253b0252a8272ef91e71 Hehe sant nok men BRA!! Les dem selv om ikke annet Anonym poster: 02b99b77f8dc0fe594d96821c864f2f1 Har de i bokhylla jeg, leste de for sikkert 10-15 år siden Men til en bokglad svigermor ville jeg nok anbefalt noe nyere som det er mindre sjanse for at hun har lest.. Anonym poster: 3c3861c6c251253b0252a8272ef91e71
Sølvpanter Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 "Alle vil hjem. Ingen vil tilbake." av Linn Ullmann var utrolig fin, den er ganske ny også (2011).
Ladybird2014 Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Lars Keplers (pseudonym) nye krim skal visst være veldig bra:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Lars Keplers (pseudonym) nye krim skal visst være veldig bra:-) Det er det og, på nivå med Harry Hole bøkene, hvertfall de to siste av Lars Kepler er meget bra! Anbefales på det sterkeste!! Anonym poster: 0a7c4a8a6a47e174aff6566c8c781f45
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Bøkene til Elizabeth Noble er helt nydelige. Lesesirkelen, Til mine døtre og Vennskapsprøven heter de jeg har lest. De hører ikke sammen, men er fantastiske, så alle tre bør leses Anonym poster: 8ab3bdd1de5f61047a0c90cb2aee2884
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 "Alle vil hjem. Ingen vil tilbake." av Linn Ullmann var utrolig fin, den er ganske ny også (2011). Denne er det Helga Flatland som har skrevet! Anonym poster: c0fbbf342d704c0cb351efa93c8a46f7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Svigermor er svensk , er det like stor sjanse for at hun har lest Innhaugfolket da? Anonym poster: 02b0d0c369a3bd5246894fc2b6c05194
Sølvpanter Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 "Alle vil hjem. Ingen vil tilbake." av Linn Ullmann var utrolig fin, den er ganske ny også (2011). Denne er det Helga Flatland som har skrevet! Anonym poster: c0fbbf342d704c0cb351efa93c8a46f7 Ja, jeg kom på det etter at jeg hadde postet innlegget, men da hadde jeg ikke tid til å rette det. Har nettopp lest "Nåde" av Linn Ullmann også så byttet om på bok og forfatter. Det var jo ikke meningen
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Lars Kepler (hypnotisøren ) veldig god krim. Også en bok jeg nettopp har lest, ble faktisk litt rørt og trist( noe jeg aldri blir av en bok) "historien om vakre jente" av Rachel Simon. Tittelen er slik, er ikke skrivefeil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå