Gå til innhold

Synlig mage (flergangsfødende)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte magen deres å vises? Min vises tydelig, og er bare i uke 11 nå, magen har vært tydelig i flere uker, og har egentlig tenkt å vente med å fortelle det i tre uker til..

 

Anonym poster: bd507195ff5d156e762ed036818c1bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bli tydelig ganske tidlig.. Ca uke 10.. Uke 14 var det ingen vei utenom at alle fikk vite det, og nå i uke 18 begynner jeg å lure på om jeg egentlig er mye lengre på vei :P

Skrevet

Jeg var jo litt oppblåst i begynnelsen, men hvis jeg husker riktig gikk det litt bort før magen spratt ut i uke 15 (nr 3) pga livmora. Men jeg kastet opp mye, så det kan sikkert komme tidligere hvis du ikke er så kvalm...

 

Anonym poster: 0557df7b02ae191d24e70849bb9be858

Skrevet

Slet med å skjule magen fra uke 8. Måtte ha delvis mammagarderobe fra uke 11.

 

Anonym poster: b6d4ee9d3f2b94b848450a3ecafd1e72

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

Skrevet

Buksene strammet fra ca uke 7-8. Begynte å få spørsmål om jeg var gravis rundt da.

 

Hadde skikkelig mage fra uke 11-12, men da brukte jeg også mammabukser.

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3 ]

 

 

Vi vet godt at livmoren kommer over skambenet ved uke 12. Hos meg har det vært omtrent på dagen begge gangene. Jeg har likevel hatt tidlig mage, dette skyldes jo mest luft samt at livmoren tar ned plass selv om den ligger helt nede. Jeg er slank med lite magemuskler, og jo, jeg har faktisk holdt inne magen fra ca uke 4, men rundt uke 11 har jeg slitt med å skjule det.

 

Hilsen meg litt ovenfor

 

Anonym poster: b6d4ee9d3f2b94b848450a3ecafd1e72

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3 ]

 

ned=mer

 

Vi vet godt at livmoren kommer over skambenet ved uke 12. Hos meg har det vært omtrent på dagen begge gangene. Jeg har likevel hatt tidlig mage, dette skyldes jo mest luft samt at livmoren tar ned plass selv om den ligger helt nede. Jeg er slank med lite magemuskler, og jo, jeg har faktisk holdt inne magen fra ca uke 4, men rundt uke 11 har jeg slitt med å skjule det.

 

Hilsen meg litt ovenfor

 

Anonym poster: b6d4ee9d3f2b94b848450a3ecafd1e72

 

Anonym poster: b6d4ee9d3f2b94b848450a3ecafd1e72

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

 

Er du flergangs ?

Skrevet

min 3.på vei nå, og jeg ble egentlig veldig overrasket over hvor tidlig magen viste.... (luft seff, og et veldig godteri sug...:)

 

4 uker til hoved UL.... og at jeg ikke har fått spm enda er veeeldig rart. Men jeg er 100 % sikker på at flere tror jeg har lagt på meg, men ikke tør si noe he,he. Har kjøpt nye topper, sånne vide med strikk i livet, de hjelper på "skjulingen":)... målet er da altså hoved UL... tror det går veeeldig dårlig......

 

Anonym poster: 49ad7065725b7089180b1af9259c8961

Skrevet

Her kunne jeg skjule det til uke 20 med nr tre, og nr fire kunne jeg skjule til rundt uke 18. Nr to var synlig i uke ti, så tror det er veldig forskjellig fra gang til gang ;) )Og jeg tror ikke jeg har spesielt liten mage heller, symfysemålet er veldig høyt, men den kom sent)

 

 

Anonym poster: 6b20815ffe164bee5e1d1354abc1e6a4

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

 

Er du flergangs ?

 

3 barnet

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

Skrevet

Jeg kunne skjule det til rundt uke 28 eller noe, og magen ble aldri særlig stor. Hadde mye mer mage i første svangerskap, litt mindre i andre og minst i siste. Men jeg fikk små babyer de to siste gangene og en på fem kg første gang.

 

Anonym poster: 7b4d56e646bb8f287fad6b9173d554d9

Skrevet

Første gang fikk jeg mage rundt uke 18.

Andre gang ventet jeg tvillinger, og da var det umulig å skjule det i uke 11.

Skrevet

Ifølge jordmor kommer livmoren opp av skambenet rundt uke 12-14, så noe tidligere enn det er vel litt vanskelig?

Er 24 uker nå og det Sees såvidt.

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

 

Er du flergangs ?

 

3 barnet

 

Anonym poster: 39298b61fe2d7ce0d41a082fb3f87cf3

 

Heldig du da som ikke har gigantmage.

Men nr hadde jeg ikke noe særlig mage før i uke 16-17. Men med nr to kom den utrolig fort.

Jeg er i tillegg ganske kort, så magen har vært gigantisk på slutten begge gangene.

Skrevet

Er i uke 12 og har ikke gravidmage ennå, men har konstant oppblåst mage pga tarmene. Etter dobesøk ser jeg ganske vanlig igjen;) Første og andre gangen kom magen rundt uke 20, men dersom jeg tok på meg videre topper, la ikke folk merke til det. Symfysemålet har alltid vært under den grønne og røde stripen. Er høy og slank, det har sikkert noe å si på str., men tror jeg vil få magen tidligere denne gangen.

 

Anonym poster: 99c5b599f06dc94b015f4f75440c5449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...