Gå til innhold

Hva synes dere om dette DIB damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dinbaby får gjennomgå på vondtihodet.blogg.no

Anonym poster: cfea8ad99869ae930c74890dc0c77a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knall :-)

Anonym poster: 0a96982549ce5da05a2bee149c9a6fdd

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns vel at alle trådene her som bare er ment å skape blest om hovedinnleggerens egen blogg er blant de kjedeligste trådene. Klikker aldri på dem. Bloggosfæren er et tapt demokratiprosjekt som rant ut i selvdyrkelse.

Skrevet

Jeg er ikke bloggeren, men jeg følger med på bloggen slik som mange andre gjør her inne fordi det er en litt annerledes mammablogg.

Skrevet

Syns vel at alle trådene her som bare er ment å skape blest om hovedinnleggerens egen blogg er blant de kjedeligste trådene. Klikker aldri på dem. Bloggosfæren er et tapt demokratiprosjekt som rant ut i selvdyrkelse.

Ooooog så sitter du der og kommenterer likevel.. Du er en dame med faste prinsipper du jah!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"Krangleside (her skal det utelukkende krangles, om hva som helts, men oftest om manglende gaver)"

Tror hun har misfortsått noe her...;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ooooog så sitter du der og kommenterer likevel.. Du er en dame med faste prinsipper du jah!

Eh, hva gjorde jeg feil nå da? Har aldri forfekta noe prinsipp om ikke å kommentere tråder på anonymforum?

Men jeg leser ikke blogger, nei. Prinsipper er det ikke, det er som å spise på MacDonalds: noe jeg ikke klarer å nyte og derfor ikke gjør.

Skrevet

Jeg leser ikke mange blogger selv, men denne liker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...